2.06

1.9K 162 33
                                    

Vergeet niet te stemmen, Waardeer het heel erg❤️

Sorry dat ik nu plaats upload! Ik had een hele drukke week, Laatste toetsen en andere prive dingen, hoop dat jullie het begrijpen ❤️

Perspectief Marwa.
Vermoeid word ik wakker door het irritante geluid van mijn wekker, Gapend open ik mijn ogen en rek mezelf even uit, Ik pak mijn telefoon, Vandaag trek ik in bij Faissal om bij hem te werken, Vroeger wou ik hem gebruiken voor geld en nu ga ik voor hem werken..Ik was echt slecht bezig vroeger, Ik heb spijt van zoveel dingen.

'Word wakker schatje' fluister ik als ik naar de kamer van Laila ga, Een kamer kan je het eigenlijk niet noemen, Ik heb mijn best gedaan om haar een leuk kamertje te geven maar het is best wel klein, Er past alleen een bed en een kast in, Er past verder echt niks in.

Ze opent haar mooie oogjes en wrijft in haar ogen, Ik glimlach naar haar en geef haar een kusje op haar voorhoofd.

'Lekker geslapen schatje?' Vraag ik en til haar op, Ze is de enige wie mij elke dag laat lachen.Ze knikt en ik breng haar naar onze mini keuken waar eigenlijk alleen een kleine koelkast,oven en magnetron staat.Ik maak snel wat ontbijt voor haar klaar en ga samen met haar eten, Ik zet onze kleine tv aan en loop dan naar onze slaapkamers, Ik pak al onze spullen in.Gister had ik niet zoveel tijd om alles in te pakken, Ik was zo moe.

Ik pak alleen onze kleding en de meest belangrijkste spullen in, Als ik klaar ben ga ik terug naar Laila die aan het spelen is, Het is tien uur, Tijd om te vertrekken naar ons nieuwe 'huis'.

'Kom je mee schatje?' Zeg ik als de taxi chaffeur toeterd,Ze knikt en we lopen naar beneden, De taxi chaffeur pakt mijn bagage en zet het in de kofferbak, Ik bedank hem en vertel snel het adres en dan begint een nieuw deel in ons leventje..

Ik betaal de chaffeur en stap uit met Laila, Ik loop met haar naar de deur en bel aan, Een vrouw doet open.

'Hallo ik ben Anna, We hebben je al verwacht, Kom mee naar binnen dan breng ik jullie naar jullie kamer' stelt ze zichzelf snel voor, Ik knik en we lopen mee met haar naar boven, Het huis van Faissal is enorm groot en mooi ingericht, Had ik maar zo een huis, Kon ik Laila maar de beste jeugd ooit geven..

Ik pak alle koffers uit en Laila speelt maar wat,
'Schatje blijf jij hier spelen? Nergens heen gaan! Je mag deze kamer echt niet uit, Oke?' Zeg ik tegen haar, Ze knikt en ik geef haar een kusje.Onze kamer is best wel luxe ingericht, We hebben eigenlijk een klein huisje. Ze kijkt naar peppa pig en ik kleed me om in mijn werkleding, Een zwart rokje en een wit overhemd en zwarte simpele hakken. Ik doe mijn haar in een strakke staart en wat basic make up.

'Marwa, Meneer Idrissi verwacht u in zijn kantoor' zegt Anna, Ik knik en ze geeft me een vieze blik, Ik negeer het en loop naar Faissal zijn kantoor, Ik moet hem wel meneer Idrissi noemen denk ik..

'Meneer Idrissi? U verwachtte mij?' Vraag ik, Hij knikt en wijst aan dat ik plek kan nemen,
'Bevalt de kamer jullie?' Vraagt hij, Ik knik.
'Mooi, Je kan beginnen met het maken van het avond eten, Er komen geen gasten vandaag langs dus kook maar iets voor 1 persoon' zegt hij.
'Is er iets wat u vanavond wilt eten?' Zeg ik, Hij schud zijn hoofd en zegt dat ik mag maken wat ik wil.Ik knik en loop naar de keuken, Wat zal ik maken?

Na een uur een uitgebreid diner te maken voor Faissal ben ik klaar, Ik had gehoord van een huisdhoudster dat hij soms echt chagrijnig kan zijn, Ik zie dat Faissal naar beneden komt,

Hij knikt goedkeurend,' Ruikt heerlijk, Anna kan je de tafel dekken? Marwa je mag naar je kamer je bent nu vrij' zegt hij, Ik knik en loop naar boven, Boven aangekomen zie ik dat Laila speelt, Ik til haar op en geef haar kusjes,

'Mamaa' gilt ze blij,
'Sst rustig' zeg ik,
'Heb je honger?' Vraag ik,
'Jaa eten!' Zegt ze, Ik knik en zet haar weer neer, Ik loop naar onze mini keuken en er zit niks in de koelkast, Ik moest nog boodschappen doen..

'Mama gaat heel even boodschappen doen, Niet uit de kamer gaan, Ja?' Vraag ik, Ze knikt en ik loop naar buiten, Mensen vragen zich zeker af hoe Laila in haar eentje thuis kan blijven, Ze luisterd altijd naar mij en doet echt niemand kwaad, Ze is het liefste mens op aarde heb ik soms het gevoel.

Ik doe snel wat boodschappen en zie hoe ik word bekeken door allemaal jongens, Een paar jaar terug zou ik dit allemaal leuk vinden, Maar nu boeit het me niet meer.

Een jongen loopt langs me en slaat op mijn kont als ik naar een ander schap loop, Ik draai me om en kijk naar een groep van 5 jongens.

'Wie was het' zeg ik, Ze zijn allemaal stil en zeggen niks, Boos draai ik me om. En geen eens een seconde later voel ik het hun nog een keer doen, Ik draai me om en zie dat een jongen naar ze toe loopt,

'Waarom raak je haar aan zemmel' zegt hij boos, De jongen is stil,
'Raak haar nog een keer aan en je gaat zien' sist de jongen boos die voor mij opkomt.De jongens knikken en rennen weg.

'Dankjewel' fluister ik, Hij knikt en ik kijk hem aan, Damn hij is gespierd en knap.

'Wat is je naam?' Vraagt hij aan mij,

'Marwa, En de jouwe?' Vraag ik.

'Mijn naam is Rayan' Glimlacht hij,

'Zou in je nummer misschien mogen?' Vraagt hij, Ik denk even na en dan zie ik Faissal aanlopen.

'Nee die mag je niet, Marwa kom' zegt Faissal, Hij pakt het mandje en rekent voor me af en dan lopen we naar zijn auto, Ik stap in en hij kijkt me even aan en is stil.

'Hoezo ben je hier heen gekomen' vraag ik,
'Gewoon kom mee' zegt hij, Ik knik en besluit er niet op in te gaan, Hij rijd naar het huis en daar aangekomen loop ik naar de kamer en leg al onze boodschappen in de koelkast, Laila tekent in haar kleurboek terwijl ik avond eten maak,

Ondertussen merk ik niet dat Laila uit de kamer is gegaan..

Perspectief Laila.

Stiekem sluip ik de kamer uit, Uit het raam zag ik net mijn mama met een man! Dat mag niet is mijn mama!!

Ik ren door het huis en zie de man, Ik neem een sprintje en ren naar hem toe en val hem aan,

'Heey rustig kleintje' lacht hij, Ik ben niet klein hoor..

Perspectief Faissal.

'Rustig kleintje' lach ik, Ik til haar op en 'stoei' met haar, Echt een schatje is dit Ma Sha Allah, Ze is vast het zusje van Marwa, Ze lijken sprekend op elkaar.

'Mama is van mij, Jij mag niet mijn mama houden' zegt ze oppeens, Ik schrik en stop met stoeien, Mama? Is Marwa de moeder van Laila? Ze was toch haar zusje?

'Ja marwa is mijn mama' zegt ze lachend, Ik kijk naar Marwa die rennend binnen komt en ook schrikt van haar woorden...

Vergeet niet te stemmen!❤️

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu