OEEH 3K READS THANKYOUU😍🎉❤️
HOU ECHTT VAN JULLIE WOLLAH 💓Perspectief Soraya.
Boos kijk ik Amine aan.
'Wie is hij?' Zegt Imane starend.Wat moet ik zeggen? 'Mijn vriendje' zeg ik zonder na te denken.Amine hoorde het en knipoogt naar me.Wat heb ik zojuist gezegd? Ik zie Souhaib me raar aan kijken maar Amine fluisterd wat in zijn oor.Souhaib kijkt me aan met een blik van 'thuis ga je zien' zuchtend kijk ik weg.Ik wou even weg van Amine komt hij me achtervolgen! Zuchtend doe ik mijn ogen dicht en probeer in slaap te vallen.Wat maar al te moeilijk gaat door de meisjes naast mij.'Bedankt voor het vliegen met Klm' hoor ik als ik mijn ogen opendoe.Wow heb ik zo lang geslapen? Niet eens ze maken me wakker.Gapend sta ik op.Imane duwt een papiertje in mijn hand,
'Als je wil afspreken een keer dit is mijn nummer' ik knik,Het zou me wel leuk lijken om deze meisjes beter te leren kennen.In de verte zie ik Souhaib en Nahid kletsen,Ze bloost.Lachend maak ik er een foto van en sta dan op om het vliegtuig uit te lopen.Ik wacht op Amine en Soubaib.Amine komt als eerst aanlopen.'Alsjeblieft zeg niks over wat net gebeurde'zeg ik zacht tegen mezelf.Hij grijnst,Nee hij heeft het gehoord zeker. Zuchtend loop ik verder totdat hij mijn hand vast pakt.
'Soraya laten we opnieuw beginnen' Twijfelend kijk ik hem aan.Ik knik en hij glimlacht helemaal.Van binnen voelt dit zo goed,Maar ik hoop dat dat het ook is.Ik zie dat Souhaib het meisje haar telefoon pakt en wat intypt en het dan terug geeft.Hun hebben zeker nummers uitgewisseld.Ik ruik een bruiloft,Weet niet hoe maar ik heb kapot goede neusgaten.'Kom we gaan de koffers ophalen en dan naar ons huis' ik knik,We hebben een grote villa gehuurd voor een paar weken.We hebben uiteindelijk besloten dat ik mijn studie toch ga doen in nederland omdat de taal wat lastiger is hier.Wel ga ik hier werken denk ik.We lopen door naar onze koffers en wachten totdat we onze koffers zien.Die band duurt altijd zo lang.Als we eenmaal al onze koffers hebben gaan we naar de auto verhuur er naast.Ik wacht samen met Amine op Souhaib die de auto haalt.Hij komt aanrijden en stopt voor ons.Amine opent de bagageklep en doet alle koffers erin.Ik stap alvast in en Amine stapt even later ook in.We doen de ramen open en rijden weg naar het huis,Onderweg zingen we mee met de muziek en lachend maak ik wat snaps.Ik heb echt een vakantie gevoel!
Ik ren de deur uit en ren meteen het huis in,Ja ik wil de grootste en beste kamer claimen.Snel scan ik alle kamers en merk dan eentje met een grote badkamer.Lachend plof ik neer op het bed en zie Amine jaloers kijken.
'Die kamer wou ik hebben' zegt hij.
'Als we getrouwd waren konden we hem delen' zeg ik lachend.Ik word meteen rood nadat ik merk wat ik heb gezegd.Hij lacht.
'Ben je nou rood aan het worden?' Hij wiebelt raar met zijn wenkbrauwen.
'Uhm nee dat is ongesteldheid die lekt' zeg ik alsof het heel normaal is.Hij kijkt me raar aan.
'Daarom heb je een witte broek aan' zegt hij.Hij heeft gelijk,Ik ben niet eens ongesteld.De bel gaat,'IK GA AL' roep ik door het huis heen.' Pas op je maakt me doof' zegt Amine.Ik rol met mijn ogen en loop de trap af naar de deur toe.Ik open de deur en zie twee jongens en een meisje.
'Hola bebe' zegt het meisje.Ik lach,Ze stelt zichzelf voor.
'Welkom in de buurt! Ik ben Lina en dit zijn Youssef en Monsif' zegt ze lachend.In hun handen hebben ze cocktails.Lina overhandigd me er een en ik neem er een slok van.
'Kom binnen' zeg ik.Ze doen hun schoenen uit en komen binnen.Amine en Souhaib komen ook en zo belanden we met zijn allen in een praatje.'Wij gaan weer! Nogmaals welkom,We geven morgen een feestje kom maar langs als jullie willen' ik knik.
Perspectief Lina
Lachend lopen we weg.We wonen niet hier eens in de buurt,We zijn ingehuurd door Anissa om een pilletje in haar drankje te doen waardoor ze overdag ook nachtmerries krijgt en rare gedachtes.
'Kom we gaan lounge pakken' zeg ik tegen Monsif.Perspectief Soraya.
'Oke nu weg ik ga uitpakken' zeg ik.
'Ohja ik mag je bh niet zien tuurlijk' zegt hij met een meisjesstem.Ik gooi een kussen naar zijn hoofd toe.Hij gooit hem lachend terug en loopt dan weg.Hij kent echt geen schaamte.
Alsof jij die wel kent.
Ik haal de gedachte weg,Van waar kwam dat? Zuchtend pak ik mijn koffers uit.Ik loop naar de badkamer en vul de wastafel met mijn spullen.Als ik in de spiegel kijk zie ik achter me Hamza.Gillend draai ik me om.Ik zie niemand.Ik neem diep adem,Soraya je verbeelde dat je gewoon.Ik draai me terug en probeer me te concentreren maar het lukt niet.Ik kijk weer in de verte en zie dit keer Hamza en mijn zus,Hij heeft haar bij haar nek en fluisterd 'Word de mijne of zij zal lijden'.Trillend laat ik mijn telefoon vallen.
Ik draai me om maar alweer zie ik niemand.Ik ren de badkamer uit.Huilend bots ik tegen Amine en Souhaib.
'Soraya wat is er?' Zeggen ze geschrokken.
'H-hamza wa-' zeg ik huilend.Ik kom niet eens uit mijn zinnen.Souhaib trekt me in een knuffel en streelt mijn haren.'Vertel me langzaam wat je zag' ik neem
Diep adem.
'H-hamza stond achter me' zeg ik tegen hem.Hij kijkt me raar aan.Amine rent naar mijn kamer en komt een paar minuten later terug met niks.
'Er is niemand daar' zegt hij.
'Amine let op Soraya ik ga de camerabeelden bekijken' zegt hij.Amine knikt en trekt me in zijn armen als Souhaib weg is.Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd.
'Het komt goed' zegt hij rustig terwijl hij me tot rust probeert te laten komen.Rustig sluit ik mijn ogen en val in slaap.Perspectief Souhaib
Zuchtend loop ik terug,Op de camerabeelden zag ik niemand.Alleen Soraya die soms bang was,Volgens mij zag ze hem in haar gedachtes.
Ik loop terug en zie....________________________________
Wat denken jullie hiervan? Soraya pff..Gaat Anissa hun ooit met rust laten?Stem&Deel💓
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
RomansaDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...