(Zouden jullie aub nog wat vragen willen stellen voor de Q&A?😛 ⬆️)
Perspectief Soraya.
Ik zie de jongen die mij wou verkrachten toen ik ontvoerd werd.Ik fluister zacht tegen Nisrine
'Waar is mijn mop?' Ze kijkt me raar aan en begrijpt het.Ik kijk Hem vies aan.Ik geef hem met tegenzin een hand en groet de rest.Ik neem ze mee naar de woonkamer.
'Selem Soraya' zegt een vrouw van ongeveer veertig.Ik groet haar lief.
'We willen jou voor onze zoon Hamza' zegt ze lief.Ik knik.
'Ik ga even thee halen' zeg ik.Ik loop naar de keuken.Hamza komt binnenlopen.
'Soraya..Sorry van eh..' zegt hij zacht.Ik kijk hem vies aan.
'Zwijg of je zal die mop deze keer in je bilgat zien' zeg ik boos.Hij kijkt me boos aan.
'Tegen wie praat jij zo a hoertje?' Zegt hij boos.Hij grijpt me bij mijn keel en zet zijn andere hand op mijn mond.Ik krijg bijna geen lucht meer.Na een paar seconde laat hij los.
Hij loopt woedend weg.Wacht maar vieze hmar.Tegenwoordig is er geen respect voor meisjes he.Ik pak de glazen en zet ze op een dienblad en vul ze met ne3ne3 thee.In een van de glazen stop ik extra veel zout.Ja zout! Die Hamza moet weten dat hij me niet zomaar kan bespelen.Zogenaamd hij is een goede jongen.Ik breng eerst een grote schaal vol met lekkere dingen en breng daarna het dienblad met de thee.Ik geef iedereen zijn thee en geef Hamza het glas met het zout.Wanneer hij een slok neemt spuugt hij het gelijk uit.
'Wat is dit?!' Roept hij boos.Ik lach.
'Zout?' Zeg ik normaal.Zijn moeder lacht.
'Soraya benti dit deed ik ook bij mijn handvraging' zegt ze lachend.Ik lach.Zijn moeder is een schat van een vrouw maar hij is een inktvis die stinkt naar vis met poep.'Soraya wil je even praten met Hamza?' Vraagt zijn vader.Ik knik en we lopen samen naar de tuin.
'Luister je gaat je gedragen anders ga je je leven haten' ik luister niet naar hem en loop verder.Hij loopt achter me aan en trekt aan mijn arm.Ik kijk hem uitdagend aan.
'Wie zegt dat wij gaan trouwen' zeg ik boos.Hij kijkt me raar aan.Ik lach sluw en loop naar binnen.Ik zie Amine daar zitten.Hij kijkt me raar aan.Ik fluister iets in mijn vaders oor en hij loopt met me mee.
'Papa toen ik ontvoerd werd..Had deze jongen mij bijna verkracht' zeg ik zacht.Hij kijkt me boos aan en klapt me.
'Wat ga je leugens verzinnen zodat je niet kan trouwen?' Roept hij boos.Ik kijk hem vies aan.
'Op een dag zal je er achter komen dat ik gelijk had' zeg ik.Ik loop naar binnen en neem plaats.
'Soraya wil jij trouwen met Hamza' zegt Hamza zijn vader.Ik slik,Wat moet ik zeggen?
Mijn vader kijkt me aan met een dodelijke blik.
'Ja..' zeg ik zacht.Alle vrouwen joelen.Iedereen lacht en ik zit hier hartgebroken.Hoezo moet altijd alles zo lopen? Ik zucht en ze vertrekken na een uur.Ik ren huilend mijn kamer in.Alleen Amine is hier nog.Perspectief Amine.
Mijn hart heeft nooit zoveel pijn geworden.Ik ben voor de eerste keer in mijn leven verlieft geworden.Het doet me pijn om te weten dat Soraya nu verloofd is.Ik wou de gene zijn die haar hand zou vragen.Haar moeder kijkt me aan.
'Amine jij bent verlieft Soraya?' Zegt ze met haar slechte nederlands.Ik word rood en ze joelt.
'Amine wouldi ik vertrouw Hamza niet,Mijn man..Hij is slecht.Ik wil scheiden maar hij word dan boos..Alsjeblieft zoek uit wie Hamza is' zegt ze zacht.Ik word boos.Soraya's vader is slecht bezig,Maar met wat?
'Ja Ghalti,Zit uw man in de onderwereld..'zeg ik zacht.Ze knikt.Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en beloof haar dat ik Soraya ga redden van Hamza.Yeah Amine is superman.________________________________
Mensen omgg bijna 1k reads!!😍😍
Love julliee allemaaall❤️
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
RomanceDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...