Vergeet niet te stellen!!
Ik wil reageren op jullie reacties maar krijg hele dag foutmelding, echt irritant 😒Perspectief Soraya.
'Jaa ik wil graag terug komen' zeg ik glimlachend.Hij kijkt me blij aan en tilt me op en draait me in het rond, Een klein gilletje verlaat mijn mond en ik zie mijn schoonouders ons blij aankijken,
'Ik ben zo blij met jou wollah' glimlacht hij terwijl hij mij een kus op mijn voorhoofd geeft, Lachend knik ik,
'Hou van je' fluister ik.Hij lacht en zo drinken we allemaal nog wat thee, Mijn schoonfamilie vertrekt en Amine en ik zitten nu lekker in mijn kamer.Ik kijk naar hem en zie dat hij enorm veel is afgevallen.
'Amine eet jij wel?' Zeg ik ongerust.Hij schud langzaam zijn hoofd,
'K-komt het door mij?' Vraag ik zacht.Hij schud zijn hoofd,
'Mijn moeder bracht elke dag eten maar ik miste jou eten' zegt hij verlegen.Lachend schud ik mijk hoofd en ga dichter tegen hem aan zitten.'Ik heb je echt heel erg gemist' zegt hij terwijl hij me in een stevige warme knuffel trek, We liggen op mijn bed en hij speelt met mijn buikje, Ik moet hem nog het geslacht vertellen schiet er oppeens te binnen, Ik ben benieuwd voor zijn reactie.
'Aminee' zeg ik terwijl hij kusjes op mijn buik plaatst,
'Jaa zina' vraagt hij lachend.
'Wat denk je dat het geslacht is van de kindjes?' Vraag ik benieuwd.
'Ik denk dat het twee jongentjes worden' zegt hij terwijl hij me doordringend aankijkt, Ik kan echt verdrinken in zijn mooie ogen, Ma Sha Allah gewoon.'Wat denk jij dat het is?' Vraagt hij.
'Ik denk niks, Want ik weet dat we twee jongens krijgen' zeg ik enthousiast.Hij staat op met een blik van 'meen je dit?' Ik knik en hij tilt me op.'WE KRIJGEN KLEINE AMINETJES' roept hij door het huis.
'Ssst' sis ik hem, Souhaib slaapt!'Hij lacht en schud zijn hoofd,
'Zullen we naar huis gaan?' Vraagt hij.Ik knik en Amine pakt mijn koffers, Souhaib wist al dat ik weg zou gaan dus het is geen verassing voor hem als hij morgen opstaat, Ik heb wel voor hem een wekker gezet rond drie uur zodat hij wakker kan worden voor fadjr.We stappen in de auto en rijden weg naar ons huis, Ik heb ons huis eerlijk gezegd echt wel gemist hoor, Samen slapen met Amine, Zo een vertrouwd en goed gevoel.
Aangekomen bij ons huis stap ik met een goed gevoel uit, Het voelt goed om hier weer te zijn,
'Ik heb het hier gemist' glimlach ik.Hij glimlacht,
'Ik heb jou hier gemist' zegt hij en hij pakt de koffers uit de auto, Ik loop alvast naar de deur en Amine doet de deur open.Ik stap naar binnen en schrik als ik zie dat alles rommelig is, Het lijkt wel alsof er hier wilde dieren hebben gewoond ofzo.'Wat is dit' zeg ik ongeloofelijk als ik zie dat alles een puinhoop is.Hij krabt ongemakkelijk op zijn achterhoofd en zegt,
'Ja uh ik miste jou'.Ik schud mijn hoofd, Hij is echt niet goed in zijn hoofd, Alleen omdat hij mij mistte zijn er glasscherven op de grond.'Ik ga dit schoonmaken' zeg ik en pak schoonmaak spullen uit de opbergkast,
'Nee ben je gek! Het is 12 uur in de avond we gaan gewoon slapen' zegt hij.Ik schud mijn hoofd en wil schoonmaken maar hij tilt me op naar boven, Lachend probeer ik tegen te stribbelen maar ik laat het maar zo als het is, Aangekomen in de slaapkamer pak ik één van Amine zijn shirts en ga dan lekker in bed liggen met hem in zijn armen, Al snel val ik in een diepe slaap.Een dag later.
'Wakker worden' hoor ik zacht, Ik schud licht mijn hoofd en wil verder slapen tot dat Amine mij overal kusjes begint te geven, Lachend probeer ik langzaam mijn ogen te openen, Het felle zonlicht schijnt in mijn ogen.
'Kom maak je klaar we gaan naar buiten' lacht hij.
'Waar gaan we heen?' Vraag ik nieuwsgierig.
'Ik dacht eraan om eerst te gaan ontbijten voor jou en dan bij ikea meubels gaan halen voor de kinderkamer' legt hij uit.
'Jaa goed idee' zeg ik instemmend.'Ik ga wel eerst even douchen' zeg ik terwijl ik opsta, Hij pakt mijn hand vast en geeft me een kus.
'Kom samen' zegt hij lachend,
'Past dat wel met deze dikke buik' lach ik.Na het douchen doe ik een outfit aan en kam even mijn haar door, Ik doe wat make up op en spuit wat parfum, Mijn blik hangt op mijn hoofddoek die ik altijd gebruik bij het bidden, Die wil ik eigenlijk op doen na mijn bevalling In Sha Allah.
'Ben je er klaar voor?' Vraagt Amine als hij in de deuropening staat.Ik knik, Hij ziet er zo lekker uit he omg, Maar hij is alleen van mij en ik deel lekker niet.
'Kom we gaan' ik pak zijn hand vast en we lopen naar naar de auto, Ik stap in en Amine ook.Onderweg kletsen we zoveel over namen,
'Hoe wil jij de kinderen noemen?' Vraag ik.
'Ik weet het niet..Ik dacht aan Imrane' zegt hij.
Glimlachend herhaal ik 'Imrane', Het is echt een leuke naam.
'Adam en Imrane' floept er uit mijn mond.
Hij kijkt me blij aan,
'Adam en Imrane klinkt goed..' zegt hij.Ik knik en zo kletsen we verder.'Het is echt lekker rustig hier' zeg ik als we zijn aangekomen bij de ikea en zien dat er heel veel vrije parkeerplekken over zijn wat er normaal gewoon nooit is eigenlijk.
We lopen naar binnen en worden gelijk al wat gegroet door werknemers daar, We nemen de lift naar boven en kijken wat rond naar meubels tot we aankomen op het kindergedeelte,
En dan voel ik een hevige pijn in mijn buik...
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
Roman d'amourDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...