52

2K 146 19
                                    

Vergeet niet te stemmen❤️
Morgen school💔 Ik zal denk ik niet elke dag kunnen plaatsen maar ik ga het wel proberen x
Perspectief Soraya.

Als ik mijn ogen open schrik ik even, En dan herinner ik het me weer.Amine is mijn man nu, En we lagen samen in één bed? Ik kijk naar de lakens en zie rode afdrukken, Snel sta ik op en neem de lakens mee naar de waskamer.Ik was ze even snel en doe ze in de wasmachine en ga daarna naar de badkamer, Amine is al wakker want hij lag niet naast mij in bed, Ik ben echt verlieft op ons nieuwe huis!

Ons huis, Nou eigenlijk onze villa heeft 6 slaapkamers en 7 badkamers heeft Amine mij verteld.De rest van het huis heb ik nog niet echt gezien.Ik hoop dat Amine al boodschappen heeft gedaan zodat ik gelijk ontbijt voor ons kan maken.Wacht, Hebben we gister wel een condoom gebruikt? Met rode wangen stap ik in de douche en was mij zelf, Straks moet ik even Amine een akward vraagje stellen.Hij is mijn man maar ik ben nogsteeds best wel verlegen.

Ik loop naar onze slaapkamer en zie dat alle kleding al in de slaapkamer hangt, Ik vraag me af wie hem hier mee heeft geholpen.Ik doe een outfitje aan en kam even mijn haar en laat het los,Ik spuit wat parfum en loop daarna naar beneden,

Beneden aangekomen dringt er een heerlijke geur mijn mond in,Ik zie Amine bij de tafel staan.Hij loopt gelijk naar me toe en zoent me, Ik plaats mijn handen bij zijn hoofd en ga er in mee, Ik voel hoe hij me op mijn komt slaat en moet even lachen.

'Goodmorning Sunshine' zegt hij.Ik lach,
'Goodmorning' zeg ik.En dan kijk ik naar de tafel, Hij heeft gewoon ontbijt gemaakt!
'Hoe is het huis niet verbrand' zeg ik lachend.Hij geeft me speels en duuwtje en we nemen plaats aan tafel en gaan gezellig samen ontbijte.

'Amine wat moet ik inpakken eigenlijk?' Vraag ik zuchtend.Het is inmiddels al middag en we gaan over een uur naar schiphol, Maar ik heb natuurlijk nog niks ingepakt.
'Neem zomerkleding mee' roept hij vanuit beneden, Hij heeft zijn koffer al ingepakt.Stiekem open ik zijn koffer en zie allemaal zomerkleding en zwemkleding, Een warm land blijkbaar dus.

Ik probeer mijn koffer dicht te doen maar het gaat gewoon niet,Hij zit zo vol dat het mij niet gaat lukken in mijn eentje denk ik.
'AMINE KOM' roep ik alweer,Hij komt naar boven en lacht me uit als hij ziet dat ik problemen heb met mijn koffer,

'Jij neemt veel mee zeg' zegt hij als ik op de koffer zit en hij hem dicht maakt,Lachend knik ik en hij tilt beide koffers mee naar beneden, Ondertussen heb ik al comfortabele kleding aangedaan voor in het vliegtuig,

'Hebben we alles bij ons?' Zeg ik als ik alles voor de zekerheid check, Hij knikt en we stappen in de auto en rijden weg naar schiphol.Ik kan niet wachten om te weten waar we heen gaan, Ik doe de muziek op en we rijden samen verder naar Amsterdam, We wonen trouwens in Haarlem nu, Het bevalt me opzich heel erg goed in ons nieuwe huisje, Ik reageer ondertussen op wat berichtjes van Kawtar met haar vragen over onze voetbalwedstrijd, Ik had met 2-0 gewonnen (:

We lopen schiphol in en dan stopt Amine eventjes,
'Oke Soraya we gaan naar Duitsland' zegt hij, Oke niet wat ik verwacht had..
'Grapje we gaan naar de Bahamas' lacht hij.
'OMG YES' gil ik blij, Ik knuffel hem, Hij wist gewoon dat ik daar al heel lang graag naar toe wou gaan.We lopen naar de balie en checken in, Enthousiast kletsen we samen over onze vakantie, Hoeveel dingen wij wel gaan doen..

We zitten ondertussen te eten in Mc Donalds, Gelukkig hebben ze die hier op het vliegveld want vliegtuig eten is echt smerig,
'Heb je er zin in' Glimlacht hij,Ik knik terwijl ik verder eet, Ik hou zoveel van hem hé, Dat hij gewoon de mijne is.Ik zie overal meisjes jaloers ons aankijken en mij een vieze blik geven.

'Vlucht 979 naar de Bahamas vertrekt over 10 minuten, Laatste oproep voor Vlucht 979' horen we door de speakers, We geven onze tickets en lopen samen het vliegtuig in, We groeten de stewardessen en lopen naar onze plekken, We zoeken onze plekken en ik zie dat er een meisje naast ons zit.Ik ga naast haar zitten, Wollahme Amine gaat naast haar.Ik neem plaats naast haar en Amine gaat naast mij zitten.

'Bang dat je man mij leuker vind?' zegt ze sluw,Ik kijk haar aan met een scheve blik.
'Nee hoor, Maar hij houd er niet graag van om naast goedkope meisjes te zitten' zeg ik.Ze kijkt beschaamd weg en Amine grijnst,
'Agressief vrouwtje van me' lacht hij als hij me een kusje geef,

Na een tijdje val ik in slaap op Amine zijn schouder, Dit voelt zo goed.Amine sluit ook zijn ogen we slapen samen in slaap.

Ik word wakker door de gillende mensen,
'IEDEREEN BEDEK JULLIE HOOFDEN, WE STORTEN NEER' roept een stewarddes.Angstig schud ik Amine wakker en gelijk bedekken we onze hoofden,

En dan gebeurt het...

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu