- Μέρος δεύτερο -
ΤΡΙΠΛΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ
27
Πιέζω τον εαυτό μου και αυξάνω την θερμοκρασία του σώματος μου, για να ιδρώσω. Τελειώνω τα βάρη και σηκώνομαι. Παρότι τώρα είμαι βρικόλακας και δεν το έχω ανάγκη, εξακολουθώ να πηγαίνω στο γυμναστήριο, διότι δεν επιθυμώ να κόψω τις παλιές μου συνήθειες. Επιπλέον, κατορθώνω να ξεδώσω και να ξεφύγω από την δίψα μου. Δυστυχώς, δυσκολεύομαι να μην μυρίζω και να μη λαχταράω να ξεζουμίσω καθέναν που βρίσκεται σε αυτό το γυμναστήριο. Είμαι ήδη δύο βδομάδες χωρίς σταγόνα και το μυαλό μου δεν μπορεί να επικεντρωθεί σε τίποτα άλλο. Ωστόσο, δεν είμαι έτοιμος να σκοτώσω κανέναν ακόμη. Τα μεγάλα γαλάζια μάτια της Crystal πολιορκούν το μυαλό μου και με αποτρέπουν. Τοποθετώ στο μέτωπο μου μια πετσέτα για να φανεί πως σκουπίζω τον ιδρώτα μου, όταν στην πραγματικότητα το μόνο που κάνω είναι να χαμηλώνω την θερμοκρασία μου. Προχωράω στα αποδυτήρια του γυμναστηρίου για να βγάλω την φόρμα και την φανέλα μου και να κάνω ένα γρήγορο ντους. Στον διάδρομο όμως, πετάγεται μπροστά μου η… Παλεύω να θυμηθώ το όνομα της, αλλά αποτυγχάνω.
<<Γεια σου Bruno!>> αναφωνεί, ισιώνοντας την πλάτη της και τινάζοντας τα μαύρα μακριά μαλλιά της πίσω από την πλάτη της. Στήνεται έτσι, ώστε το στήθος της να αναδύεται κάτω από το στενό μαύρο της μπουστάκι.
<<Γεια σου πριγκίπισσα.>> Την αποκαλώ με το χαϊδευτικό που έχω για όλες τις γκόμενες, ώστε να μην χρειάζεται να θυμάμαι ονόματα. Την φιλάω απαλά στο στόμα. Η μυρωδιά του αίματος της με αποσυντονίζει, όμως συνέρχομαι αμέσως μόλις επαναφέρω την εικόνα της Crystal στο μυαλό μου.
<<Θα βγούμε σήμερα;>> με ρωτάει, κυκλώνοντας τα χέρια της γύρω από το λαιμό μου. Της τα αφαιρώ μαλακά και φιλάω την αντιστροφή των παλαμών της.
<<Πριγκίπισσα…>> την αποδοκιμάζω, καθώς το δάχτυλό μου κατηφορίζει, διαγράφοντας τον μακρύ λαιμό της. Της χαρίζω ένα χαμόγελο όταν φτάνει ανάμεσα στα στήθη της. << Αφού σου εξήγησα… Ότι έγινε μεταξύ μας προχθές, ήταν για μόνο μια νύχτα. Δεν το συμφωνήσαμε; Αφού περάσαμε τόσο ωραία, γιατί να το χαλάσουμε;>>
YOU ARE READING
Τρεις Σταγόνες Έρωτα!
Romance"Οι τρεις τους είναι μια τριπλή επιθυμία, Eve. Το ιδανικό! Αλλά δεν μπορείς να τους έχεις και τους τρεις. Πρέπει να διαλέξεις." Πρέπει να διαλέξω... Με ποιον είμαι ερωτευμένη; Ποιον ποθώ; Ποιον αγαπάω; Ποιον επιθυμώ;O Matt με έχει συνθλίψει, όμως ε...