Κεφάλαιο 35

269 10 0
                                    

35

<<Αυτός δεν είναι ο. . . πες το μωρέ! Αυτός που είδα στην επίδειξη. Που μου είπες πως έγινε φάση μεταξύ σας. Ο. . .>>

<<Τyler!>> πετάγομαι όταν την βλέπω να παιδεύετε να βρει το όνομα του. <<Και η Mirabella.>> προσθέτω.

<<Είναι υπέροχοι!>> αναφωνεί ενθουσιασμένη, παρατηρώντας τους φωτογραφισμένους στο εξώφυλλο του περιοδικού, ενδεδυμένοι με φανταχτερά πανάκριβα ρούχα.

Τώρα που τους παρατηρώ καλύτερα, συνειδητοποιώ πόσο πολύ ταιριάζουν μεταξύ τους. Είμαι σίγουρη πως εγώ δεν θα μπορούσα να φτάσω στο επίπεδο τους. Βασικά, είναι κάτι που δεν μου ταιριάζει. Κάτι διαφορετικό. Όποτε, είμαι πολύ χαρούμενη που κέρδισαν αυτοί που το άξιζαν. Ιδιαίτερα όταν αυτοί είναι δυο φίλοι μου. Διάολε, είναι οι πιο κατάλληλοι για αυτόν τον χώρο. Είμαι σίγουρη πως αν έπαιρνα εγώ την θέση της Mirabella, η φωτογράφιση, θα ήταν μια πλήρης αποτυχία. Επομένως, είμαι πολύ ικανοποιημένη με αυτήν την κατάληξη. Να δούμε τώρα που θα γίνει διάσημος - γιατί αυτό είναι το μόνο σίγουρο- θα με θυμάται καθόλου ή θα με ξεχάσει;

<<Πραγματικά, είναι εκπληκτικοί!>> συμφωνώ, ενώ συνεχίζουμε να χαζεύουμε για λίγη ώρα. << Εντάξει τους είδαμε. Άντε βγάλε τώρα τα μανό, να αρχίσουμε να βάφουμε τα νυχιά μας, γιατί δεν μας παίρνει ο χρόνος.>> της εξηγώ, παίρνοντας το περιοδικό στο χέρι, ρίχνοντας μια τελευταία ματιά στο υπέροχο πρόσωπο του Τyler και πετώντας το στην άκρη. Βάζω το Last Friday night της Katy Perry, υποχρεώνω την Lily να φέρει τα μανό και βολεύομαι στο κρεβάτι της. Τα δικά μου, τα κάνω γαλλικό με σχέδια και η Lily κατακόκκινα. Έπειτα, μόλις βγάζουμε και τις μάσκες, αλείφουμε το σώμα μας με διάφορες αρωματικές κρέμες, ενώ καθόμαστε και φτιάχνουμε τα μαλλιά μας. Η Lily τα κάνει έναν περίτεχνο σέξι, κότσο. Εγώ τα σγουραίνω ελαφρώς με το ψαλίδι και τα φουσκώνω, δημιουργώντας το σέξι στυλ της Kim Kardashian. Υστέρα, βγάζουμε φρύδια και βαφόμαστε. Κάνω smoky eye με καφέ αποχρώσεις, βάζω eyeliner, μαύρη μάσκαρα και μολύβι. Και όπως και η Lily, σκούρο κόκκινο κραγιόν.

<<Λοιπόν σ' αρέσουν;>> με ρωτάει μόλις ανοίγει την ντουλάπα και μου δείχνει τα φορέματα μας. Το δικό της είναι κατακόκκινο με όλη την πλάτη ανοιχτή, και το δικό μου μπλε, αρκετά κοντό, με στενή γραμμή και λεπτές τιράντες. Φόρεμα για χάρες. Σίγουρα το κατάλληλο μέσο αποπλάνησης. Ότι ακριβώς θα διάλεγα η ίδια.

<<Τέλεια είναι!>> αναφωνώ.

Εκείνη την στιγμή, και ενώ είμαστε ακόμη με τις πετσέτες, χτυπάει το κουδούνι. Κατεβαίνουμε γρήγορα κάτω, φορώντας ακόμα τις πετσέτες. Μόλις ανοίγει την πόρτα η Lily, εμφανίζονται μπροστά μας πέντε άνδρες.

Τρεις Σταγόνες Έρωτα!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora