ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Διακρίνω τον έρωτα μου μέσα από τα μάτια της!
Ατενίζω προς την πόρτα του σπιτιού της, καθώς ξεπροβάλει μέσα από αυτήν. Θεέ μου, πως γίνεται να της μοιάζει τόσο; Σκύβω, για να κρύψω το κεφάλι μου πίσω από το θάμνο, για να μην με παρατηρήσει. Ωστόσο, από το βλέμμα της καταλαβαίνω πως ταξιδεύει κάπου μακριά. Προχωράει και κάθεται στην εξώπορτα της εξωτερικής τραπεζαρίας, κοιτώντας με προσήλωση το ρολόι της εκκλησίας, που διακρίνεται πάνω από τα δέντρα. Εισβάλω απευθείας στο μυαλό της, για να ανακαλύψω τις κρυφές της σκέψεις.
Σκέφτεται εκείνη… Αναπολεί τις μέρες ευτυχίας με τον Bill, που ολοκλήρωσε ο ερχομός της. Αναρωτιέται πώς να μοιάζει τώρα. Φέρνει στο μυαλό της την τελευταία φορά που την είδε. Τα μακριά καστανόξανθα μαλλάκια της κυμάτιζαν στους λεπτούς ώμους της, ακριβώς όπως και τα δικά της. Τα όμορφα αμυγδαλωτά μελί της μάτια ήταν βουρκωμένα εξαιτίας του αποχωρισμού τους. Την πήρε στην αγκαλιά της και της ψιθύρισε στο αυτί πως την αγαπάει. Της έδωσε και ένα λούτρινο κουνελάκι για να την θυμάται. Όταν αποφάσισε πως θα φύγει, έψαχνε ώρες στα μαγαζιά για το αποχαιρετιστήριο δώρο της. Ήξερε πως τίποτα δεν θα μπορούσε να είναι το υποκατάστατο της. Ωστόσο, ήθελε η μικρή της να έχει κάτι δικό της για να την θυμάται.
Δυστυχώς ο Bill, ήταν κάθετος. Δεν μπορούσε να αποχωριστεί και από τις δύο του κόρες. Ήταν υποχρεωμένη να διαλέξει. Παρ’ όλες τις διαμάχες τους, άφησε την επιλογή σε εκείνη. Εκείνος δεν μπορούσε να διαχωρίσει τα παιδιά του. Φυσικά ούτε για εκείνη ήταν εύκολο. Ύστερα από πολύ σκέψη, διάλεξε την Lia. Σκέφτηκε πως εφόσον ήταν πιο μικρή, θα κατάφερνε να προσαρμοστεί πιο εύκολα σε μια ξένη χώρα. Όπως επίσης στα έξι της χρόνια θα της ήταν πολύ πιο εύκολο να μάθει την ελληνική γλώσσα. Σε αντίθεση με εκείνη, που θα την αποχώριζε από τις φίλες της και την ζωή που ήδη είχε αρχίσει να δημιουργεί. Κι’ όμως, ύστερα από τόσα χρόνια που έχει να την δει, της λείπει! Παρ’ όλα αυτά, δεν έχει το κουράγιο να την πάρει τηλέφωνο. Ούτε, φυσικά, να την επισκεφτεί μετά από πέντε χρόνια.
Πέντε χρόνια… Συνειδητοποιεί πως η μικρή της θα είναι πια δεκαπεντέμιση χρονών. Γι’ αυτό και γνωρίζει, πως αν έρθει σε επαφή μαζί της τώρα, θα είναι αναγκασμένη να της εξηγήσει τον λόγο της φυγής της. Όμως της είναι αδύνατο να το κάνει, όταν ούτε η ίδια δεν το γνωρίζει.
YOU ARE READING
Τρεις Σταγόνες Έρωτα!
Romance"Οι τρεις τους είναι μια τριπλή επιθυμία, Eve. Το ιδανικό! Αλλά δεν μπορείς να τους έχεις και τους τρεις. Πρέπει να διαλέξεις." Πρέπει να διαλέξω... Με ποιον είμαι ερωτευμένη; Ποιον ποθώ; Ποιον αγαπάω; Ποιον επιθυμώ;O Matt με έχει συνθλίψει, όμως ε...