16
<<Κουνελάκι μου... Ξυπνά, κουνελάκι μου...>> ακούω μια φωνή. Ο Matt; Είναι ο Matt; Αυτός με αποκαλεί έτσι. Όμως η φωνή είναι πιο βαριά, πιο δυνατή, πιο ώριμη. Ανοίγω τα μάτια μου και κοιτάζω το μέρος που βρίσκομαι. Δεν υπάρχει ούτε πάρκο, ούτε παγκάκι. Ούτε τον Brian βλέπω πουθενά. Βρίσκομαι σε ένα υγρό, βρώμικο μέρος. Είναι ακόμη νύχτα και δεν υπάρχει ψυχή πουθενά. Το μόνο που ακούω είναι αυτήν την φωνή που μου τριβελίζει τα αυτιά. Στην αρχή είναι πολύ σιγανή, ίσα-ίσα που ακούγεται. Μετά αρχίζει να δυναμώνει. Τόσο που κοντεύει να μου σπάσει τα τύμπανα. Δεν με αφήνει να σκεφτώ. Να αναρωτηθώ για το που βρίσκεται ο Brian. Για το αν είναι καλά. Αυτός ο ήχος θολώνει το μυαλό μου και παρότι πιέζω με τα χέρια μου τα αυτιά μου, δεν σταματάει. Και το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι δεν έχω καλή διαίσθηση. Είμαι σίγουρη ότι κάτι του έχει συμβεί και αυτό είναι που με τρελαίνει ακόμη περισσότερο. Παρ’ όλα αυτά, δεν πρέπει να το βάλω κάτω. Μου έχει ξανασυμβεί να βρίσκομαι σε μια περίπλοκη κατάσταση και με το να πανικοβάλλομαι και να φοβάμαι, τα έκανα πάντα χειρότερα. Μπορώ να κερδίσω αυτή τη φορά. Γνωρίζω ότι είναι κάποιος σαν τον Matt. Με τις ίδιες ικανότητες. Πρέπει να παίξω το παιχνιδάκι του, για να καταφέρω να μου πει που είναι ο Brian και το σημαντικότερο να καταφέρω να επιβιώσω.
<<Να σου πω, μπορείς να εμφανιστείς μπροστά μου για να συνεννοηθούμε. Αφού δεν σε φοβάμαι. Δεν μπορείς να καταφέρεις να με τρομοκρατήσεις. Κάνε ότι είναι να κάνεις, γιατί σε βαρέθηκα πια.>> φωνάζω με αποφασιστικό τόνο και σηκώνομαι πάνω βγάζοντας τα μαλλιά από το πρόσωπο μου.
<<Αχ, βρε Eve. Πιστεύεις πως μπορείς να με κοροϊδέψεις; >>
<<Ξέρω τι είσαι; >>
<<Αλήθεια, τι είμαι; Ή μάλλον ποιος; Τι έγινε δεν αναγνωρίζεις την φωνή μου; >>
<<Τι θέλεις από εμένα; >>
<<Αλήθεια, δεν έχεις καταλάβει τι είμαι; Δεν σου έχει πει ο Matt, σωστά;> > με ρωτάει και ξαφνικά συνειδητοποιώ πως στα αλήθεια δεν ξέρω. Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι διαβάζει τις σκέψεις, είναι δυνατός, γρήγορος, με γρήγορα αντανακλαστικά, δακρύζει αίμα, δεν τρώει τίποτα...
<<Ίσως να μην τρώει, πάντως πίνει και πίνει πολύ...>> μου εξηγεί, αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοεί. Αφού ούτε νερό δεν έπινε καθόλου. Όπως επίσης το γεγονός που με μπερδεύει είναι ότι οι φίλοι του Matt του είχαν πει ότι μυρίζει ωραία το σπίτι και τον ρώτησαν αν είχε φέρει φαγητό προηγουμένως. Αφού δεν τρώνε... Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Είναι όλα τόσο μπερδεμένα στο κεφάλι μου και πιστεύω πως ήρθε η ώρα να τα λύσω. Και αυτός που θα τα ξεδιαλύνει για μένα, βρίσκεται μπροστά μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
Τρεις Σταγόνες Έρωτα!
Romansa"Οι τρεις τους είναι μια τριπλή επιθυμία, Eve. Το ιδανικό! Αλλά δεν μπορείς να τους έχεις και τους τρεις. Πρέπει να διαλέξεις." Πρέπει να διαλέξω... Με ποιον είμαι ερωτευμένη; Ποιον ποθώ; Ποιον αγαπάω; Ποιον επιθυμώ;O Matt με έχει συνθλίψει, όμως ε...