7
Ο ήλιος ποζάρει με φόντο τον ουρανό, καθώς εμείς καθόμαστε στην κουζίνα μου και τρώμε με όρεξη πρωινό. Έχουμε αποφασίσει να κάνουμε κοπάνα και να πάμε μια εκδρομή. Κάπου μακριά, να ξεχαστούμε. Να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα. Και προπάντων από τους γνωστούς μαλάκες. Θα μας κάνει καλό να γνωρίσουμε καινούργια άτομα. Άντρες που απλώς θα μας διασκεδάζουν και θα μας κάνουν να περνάμε καλά. Χωρίς να εμπλέκονται συναισθηματισμοί. Όπως ακριβώς συμφωνήσαμε το προηγούμενο βράδυ.
Την ώρα που ολοκληρώνουμε το πρωινό μας, η Mary επικοινωνεί με την Christine και την προσκαλεί στην απόδραση. Ευτυχώς το πρόβλημα της μεταφοράς μας λύθηκε με αυτήν την πρόσκληση, μιας που η Christine είναι η μόνη που διαθέτει αυτοκίνητο. Αποφασίζουμε να πάμε σε ένα μέρος, πέντε ώρες μακριά από εδώ. Παρόλη την απόσταση, το μέρος είναι εκπληκτικό και το βράδυ θα μπορέσουμε να διασκεδάσουμε και σε ένα beach party, που πρόκειται να διεξαχθεί στην παραλία. Με μουσική, χορό, ποτά, γκόμενους και θάλασσα, θα τα σπάσουμε και πιθανόν θα εκτιμήσουμε τόσο την ευτυχία, ώστε δεν θα επιστρέψουμε σε αυτούς που μας την στερούν.
Μπαίνουμε στο αμάξι και βάζουμε δυνατά την μουσική. Μόλις ξεκινάει η Christine, αισθάνομαι τον αέρα που εισχωρεί από την ανοιχτή οροφή και μπερδεύει τα μαλλιά μου. Η εικόνα του Matt τριγυρίζει στο μυαλό μου όση ώρα ακούω τα καταθλιπτικά τραγούδια που ηχούν από το ραδιόφωνο. Οι One republic με το Secrets κάνουν την εμφάνιση, δίνοντας μου την εντύπωση πως ο Matt τραγουδάει και μου το αφιερώνει. Απολαμβάνω το τραγούδι, χαλαρώνοντας στην σκέψη του. Την στιγμή όμως, που με βλέπει η Mary να κοιτάζω στο κενό και το πρόσωπο μου να δείχνει ξεκάθαρα ποιον σκέφτομαι, σηκώνεται, έρχεται μπροστά και αλλάζει σταθμό. Αμέσως ο ρυθμός αλλάζει και η διάθεση μας ανηφορίζει. Η φωνές των Serebro με το Mama lover μας ταρακουνούν. Ο χορός και το τραγούδι δεν έχει σταματημό. Φαντάσου, την Christine να οδηγάει, εμένα από δίπλα και τις άλλες δυο από πίσω, να έχουμε βγάλει τις ζώνες και να χορεύουμε μέσα στο αμάξι. Συχνά σηκώνομαι και πηγαίνω και κάθομαι πάνω στην Mary και την Lily στα πίσω καθίσματα, και συγχρονιζόμαστε στο τραγούδι. Το αστείο στην υπόθεση, είναι τα αυτοκίνητα που περνάνε από δίπλα μας και οι οδηγοί τους που κοιτάζουν με ανοιχτό το στόμα. Πόσο μάλλον οι άντρες, αυτοί μένουν με ανοιχτό το στόμα και με σηκωμένο το... κεφάλι, για να βλέπουν καλύτερα.
Έτσι, γρήγορα περνούν δυόμιση ώρες, με εμένα να έχω θάψει βαθιά μέσα μου την θέληση να γυρίσω πίσω στον Matt .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Τρεις Σταγόνες Έρωτα!
Romantizm"Οι τρεις τους είναι μια τριπλή επιθυμία, Eve. Το ιδανικό! Αλλά δεν μπορείς να τους έχεις και τους τρεις. Πρέπει να διαλέξεις." Πρέπει να διαλέξω... Με ποιον είμαι ερωτευμένη; Ποιον ποθώ; Ποιον αγαπάω; Ποιον επιθυμώ;O Matt με έχει συνθλίψει, όμως ε...