32
<<Άντε, κάλο ταξίδι! Να περάσετε καλά! Εντάξει; Και περιμένω πολλά δώρα. Ξέρετε τώρα ,χαβανέζικες φούστες, καπελά, αναμνηστικά... >>
<<Είσαι σίγουρη ότι μπορείς να μείνεις μόνη σου; >>
<<Μπαμπάκα μου, ήδη το καθυστερήσατε άλλη μια εβδομάδα. Άντε αύριο μπαίνει ο Σεπτέμβρης. Πότε περιμένεις να φύγεις, τον Οκτώβριο; >>
<<Ναι, όμως δεν μπορώ να σε αφήσω μόνη σου. Αυτές τις δυο εβδομάδες έμοιαζες πολύ θλιμμένη. Ακόμη και ο Max το κατάλαβε και ερχόταν συνέχεια να σε παρηγορήσει. Ούτε έβγαινες, ούτε έτρωγες. Ήσουν μονίμως με πρησμένα μάτια από το κλάμα και καθόσουν όλη μέρα στο δωμάτιο σου.>>
<<Καλά είμαι. Μια φάση ήταν. Πέρασε. >> εξηγώ, χαρίζοντας του ένα ψεύτικο χαμόγελο. <<Άντε τώρα φύγετε, μην χάσετε το αεροπλάνο. Και που είσαι Jessica; Αν κάθεται και στενοχωριέται για μένα σε όλες σας τις διακοπές, στείλε τον πίσω και βρες κάνα δίμετρο χαβανέζο. >> προσθέτω.
<<Θα λάβω υπόψη μου την συμβουλή σου. Άντε αγκαλιαστείτε τώρα, γιατί θα χάσουμε το αεροπλάνο. >> Υπακούω, σφίγγοντας σφιχτά στην αγκαλιά μου, τον μπαμπά μου.
<<Και να μου προσεχείς την κόρη μου όσο θα λείπω, εντάξει; >> απευθύνεται στον Bruno.
<<Μην ανησυχείς! Σαν τα μάτια μου. >> του εξηγεί και φέρνει το χέρι του γύρω μου.
Μόλις φεύγουν, μπαίνουμε μέσα στο σπίτι. Πάω να ανέβω τα σκαλιά, όμως αυτός μου πιάνει το χέρι.
<<Που πας;>> με ρωτάει.
<<Στο δωμάτιο μου.>> αποκρίνομαι. Διώχνω από το πρόσωπο μου το ψεύτικο χαμόγελο και κατσουφιάζω.
<<Κάτσε και κάνε μου λίγο παρέα. Δεν αντέχω να σε βλέπω σε αυτά τα χαλιά. Γιατί είσαι έτσι; Τι έχει συμβεί; Πες μου. >> με παροτρύνει.
<<Λες και δεν ξέρεις. >> τον προκαλώ και γυρίζω να φύγω, όμως αυτός μου σφίγγει το χέρι, για να παραμείνω εκεί.
<<Πες μου ότι είσαι έτσι για τον Matt; >> με αποδοκιμάζει.
<<Σου φαίνεται παράξενο; >>
<<Εσύ τι λες; Τι να σου πω, άμα δεν μπορείς άλλο, τραβά πήγαινε αύριο και ξαναβρείτε τα. Αφού δεν μπορείς να αντέξεις…>>
<<Δεν πρόκειται να πάω όσο και να πονάω. Τουλάχιστον μέχρι να μάθω αυτό που μου κρύβεις.>> του ανακοινώνω και ξαφνικά ένα πλατύ πονηρό χαμόγελο εμφανίζεται στο πρόσωπο του.
KAMU SEDANG MEMBACA
Τρεις Σταγόνες Έρωτα!
Romansa"Οι τρεις τους είναι μια τριπλή επιθυμία, Eve. Το ιδανικό! Αλλά δεν μπορείς να τους έχεις και τους τρεις. Πρέπει να διαλέξεις." Πρέπει να διαλέξω... Με ποιον είμαι ερωτευμένη; Ποιον ποθώ; Ποιον αγαπάω; Ποιον επιθυμώ;O Matt με έχει συνθλίψει, όμως ε...