Dat vallen doet op zich niet zo heel veel pijn. Voordat ik iets kan zeggen begint de jongen met praten. "kijk toch uit waar je loopt." "Je kan zelf ook wel uitkijken waar je loopt". Hij is stil, waarschijnlijk is hij het niet gewend dat iemand tegen hem in gaat. "Wie denk je wel niet dat je bent. Weet je wel wie ik ben" zegt hij dreigend. "Ik ben Madison en het interesseert me niet wie jij bent. heb nog een fijne dag." zeg ik. En trek Hermione weer terug naar onze coupe.
"Hoorde ik Malfoy?" vraagt Harry. "Ja hij liep tegen Madison aan" zegt Hermione. "Gaat het?" vraagt Ron. "Ja, wie is Malfoy eigenlijk?" vraag ik. "Malfoy is een Slytherin en een pestkop" zegt Ron. "Slytherin he?" zeg ik. "Ja in Slytherin zitten wel heel wat pestkoppen" zegt Ron. "Het liefst wil ik in Gryffindor of Ravenclaw. Mijn ouders zaten in Ravenclaw" vertel ik. "Wij zitten in Gryffindor, maar ik zou misschien in Raveclaw zitten" zegt Hermione. "Je ziet er uit als iemand die veel studeert" zeg ik. "Het is niet een slecht ding. Ik studeer ook graag". "Echt?" zegt Ron. "Ja nieuwe dingen leren vind ik leuk" zeg ik. "Ik had in Slytherin kunnen zitten" zegt Harry. "Echt? ik zou je niet aan zien voor iemand in Slytherin" zeg ik. "Laten we ons gaan omkleden Madison, we zijn er bijna" zegt Hermione. Ik knik en loop met Hermione mee.
We zijn aangekomen en ik moet mee met de eerste jaars. Hermione zei dat dat het eerste is wat je doet op deze school. Je gaat er op een ander manier heen. Ik stap een bootje in en ik word aangekeken door de eerste jaars. Ik zie er niet uit als een eerste jaars dus waarschijnlijk vragen ze zich af waarom ik hier ben. Ik kijk om me heen en ik zie het kasteel. Wow het is zo mooi. Dat ik hier mag gaan leven. We lopen het kasteel in. Er worden nog allemaal dingen gezegd alleen ik ben te erg afgeleid. De binnenkant van het kasteel is ook zo mooi. Voor ik het weet moet ik een zaal in met alle leerlingen, ik sta voor aan bij een vrouw die allemaal dingen uitlegt. Ik luister niet want ik zoek om me heen naar Hermione, maar ik zie alleen de jongen die tegen me aanliep in de trein. Hij ziet dat ik kijk en hij geeft me een knipoog. Ik rol met me ogen en zoek verder. Als ik aan de andere kant van de zaal kijk zie ik Hermione. Ze glimlacht naar me en ik glimlach terug. Er staat een oude man op. Ik heb over hem gelezen, hij heette Dumbledore als het goed is. "Dit jaar hebben we een nieuwe derde jaars" zegt hij. "Madison Celtic" zegt een vrouw. Gelukkig had Hermione me al uitgelegd hoe dit ging want anders had ik geen idee. Ik loop naar voren en ga op de kruk zitten. De vrouw doet een hoed op mijn hoofd. Ik schrik niet van de stem want Hermione had dit me ook al uitgelegd. "Madison Celtic.." zegt de stem.
JE LEEST
Do I love Him? \\Harry Potter// ON HOLD
FanfictionDo i love him? Does he love me? Don't copy Draco Malfoy fanfic Gemaakt door: J2E9H3