"ik haat je" riep een stem naar mij toe, "je bent nooit een goeie vriendin geweest voor ons allemaal niet" zei Hermione boos. je gaat falen met het maken van die spreuk, Harry zal dood gaan door jouw. oh en niet te vergeten Arthur Weasley zal ook doodgaan, dus word maar snel wakker madison.
ik schrok wakker, "Hermione wakker worden nu" riep ik ze schrok meteen wakker. "We gaan naar dumbledore nu meteen." ze stond snel op en we gingen naar Dumbledore. met grote verbazing kwamen we Harry en ron op de gang tegen. we liepen met z'n alle in stilte naar Dumbledore. ik zei het wachtwoord en we liepen naar boven. "waar heb ik dit bezoek aan te danken" vroeg Dumbledore. Harry begon "er word iemand aangevallen, ik heb niet gezien wie, maar het was op het minister of magic." "madison wat heb jij te zeggen?" "ik zag dat arthur weasley werd aangevallen, niet waar maar alleen de persoon." Snape was er ook inmiddels. "Snape haal de weasley's hierheen, ik stuur een uil naar het minister, het is goed dat jullie heir zo snel heen kwamen, jullie moeten hier alleen nog even blijven." we knikten alle vier. Niet zo heel veel later stond de hele weasley familie hier. Dumbledore verteld wat ik en Harry gezien hebben. we werden allemaal terug gestuurd naar onze kamer behalve Harry en ik. Snape moest ook nog even blijven. "hoe gaat het met de lessen?" vraagt Dumbledore. "goed, Miss Celtic hoeft geen les meer, maar ik denk dat mister Potter het niet gaat lukken dus ik heb een nieuw idee bedacht, Miss Celtic kan spreuken maken dus ik heb haar gevraagd of ze kan kijken of ze iets kan maken" zegt Snape. Harry en ik knikte. we mochten terug naar onze slaapzaal.
de volgende dag hoefden wij de les niet te volgen. de weasley's ook niet. die wachtte in spanning of ze iets te horen kregen over hun vader. Harry, Hermione en ik mochten ook vrij omdat we nog laat wakker waren. dus nu zitten we rustig te eten en daarna ga ik naar de bibliotheek om te gaan zoeken naar iets wat me kan helpen met die spreuk. Hermione kan niet want die moet nog wat huiswerk doen en Harry en Ron gaan iets zoeken voor Bella bij Gryffindor.
ik zit alleen in de bibliotheek, er is niemand. de meeste hebben ook gewoon les. iemand tikte me aan, ik draaide me om en keek recht in prachtige grijze ogen. "hey lang niet gezien" zei Draco en ging naast me zitten. "heyyy" zei ik net iets te blij. hij glimlachte om mijn enthousiasme. hem zien glimlachen geeft mij een warm gevoel van binnen. ik ging weer verder met lezen. hij staarde me aan. "is het mooi?" vraag ik met een grijns op mijn gezicht. "ja het is perfect" zei hij. ik werd langzaam rood. hij besefte ook wat hij zei en wou weglopen "blijf, anders voel ik me zo alleen" zei ik met een glimlach. hij ging weer zitten. "wat lees je?" vraagt hij. "een boek hoe je spreuken maakt." hij knikte. ik was lang opzoek en hij bleef ook. "ik verveel me, zullen we wat gaan doen?' vraag ik. hij knikte. "laten we naar buiten gaan" stelde hij voor. ik knikte en we liepen naar buiten. gezien konden we toch niet want iedereen had les, waarom heeft hij geen les. "waarom heb je geen les?" hij haalde zn schouders op. "kom ik wil je ergens mee naar toe nemen" hij pakte me hand en trok me ergens mee. ik voelde een tinteling in mijn hand. we stonden stil bij een boom, bij een prachtig meer. "draco dit is zo mooi!" ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.
DRACO POV
'kom ik wil je ergens mee naar toe nemen" Ik pakte haar hand en trok haar mee, waarom pakte ik haar hand precies. ik voelde een tinteling in mijn hand. ik stond stil op een plek, op deze plek kom ik meestal om alleen te zijn, ik weet niet eens waarom ik haar deze plek laat zien. deze plek weet niemand vanaf behalve ik en zij nu ook. "Draco dit is zo mooi!" ze kreeg een glimlach op haar gezicht. wat hou ik toch van die glimlach. we gingen zitten tegen de boom aan. we praatten een beetje over van alles. als we stil zijn, zie ik dat haar ogen langzaam dicht vallen. niet snel daarna valt ze in slaap. ze ligt met haar hoofd tegen mn schouder aan. ik pakte mijn boek en ging lezen, ik maak haar wel wakker wanneer ik terug ga.
JE LEEST
Do I love Him? \\Harry Potter// ON HOLD
FanfictionDo i love him? Does he love me? Don't copy Draco Malfoy fanfic Gemaakt door: J2E9H3