#18

180 11 0
                                    

DRACO POV

Ik pakte haar hand en trok haar naar me toe. Waarom doe ik dit, hoezo doe ik dit. Waarom ben ik aardig tegen haar. Dit kan niet. Ze staat nu tegen me aan en het voelde goed. Nee draco niet aandenken. Ik fluisterde snel suikersnoepjes en liet haar los en liep weg. Ik ging om het hoekje staan. Ik wist dat Granger er stond... waarom doe ik zo bij haar. Ik zag dat pansy er aan kwam lopen... waarom sloeg ik mijn arm om haar heen? Om haar jaloers te maken?

MADISON POV

Ik liep samen met Hermione naar dumbledore toe. Suikersnoepjes zei ik zacht en het standbeeld ging omhoog. Ik stond voor een deur en wou net aankloppen totdat hij al open gedaan werd. Hallo Madison, Hermione wat kan ik voor jullie doen? Ik wou ergens met u over praten kan dat? Natuurlijk kom binnen en ga zitten.

Ik vertelde alles over mijn droom. Hij luisterde en in de hoop dat hij mij zou kunnen helpen. Ik was klaar met vertellen en hij keek me aan. Het enige wat hij zei was "vraag je ouders naar je afkomst". Ik wist niet wat het betekende maar ik knikte gewoon. Hermione en ik willen weg lopen. Madison wat heb je precies gedaan om het wachtwoord te krijgen? Vroeg hij met Een rust gevende stem. Ik ben naar Draco Malfoy gegaan en vroeg het aan hem. Wat gebeurd er precies tussen jouw en mister Malfoy vroeg hij met een glimlach. Hermione moest er van lachen.. helemaal niks, nu niks, nooit iets. En ik ben met Cedric. Ik liep snel weg.

Met een best rood gezicht liep ik naar beneden. En daar kwam ik Malfoy tegen. Ik moet hem nog bedanken. Bedankt voor het wachtwoord! Het zal wel zei hij. Dan niet zei ik en liep langs hem. Wacht Ma.. Celtic weet jij misschien waarvoor dumbledore mij wilt spreken? Nee, kom je maar op 1 manier achter. En liep nu samen met Hermione weg.

Do I love Him?  \\Harry Potter// ON HOLDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu