De vakantie was weer voor bij en Ron en Harry waren weer op school. Vandaag word er bekend gemaakt wie er mee doen met de wedstrijd. Ik hoop dat Cedric het niet word. Er kunnen doden vallen. Maar als hij het wordt ben ik blij voor hem. Hoop ik
EN DAN NU DE DEELNEMERS VAN DE WEDSTRIJD riep albus dumbledore. Er spoot een brief uit de vuurbeker. ONZE EERSTE DEELNEMER IS VIKTOR KRUM. Je hoorde geklap van alle tafels. ONZE VOLGENDE DEELNEMER IS FLEUR DELACOUR. Alweer geklap van alle tafels. DE LAATSTE DEELNEMER IS CEDRIC DIGGORY. Ik klapte het hardst van iedereen ik was blij maar ook bezorgt.
Het was klaar dit waren de deelnemers. Ik was weer in gesprek met Harry. ER IS NOG EEN DEELNEMER. HARRY POTTER. Dit kan niet veel goeds zijn. HARRY POTTER KOM NAAR VOREN. Hij kreeg een duw van Hermione. MADISON CELTIC dat was mijn naam, waarom zei hij mijn naam. Mijn gezicht werd wit. MADISON CELTIC. Ik stond op en liep er naar toe. Ik ging naast Cedric staan, hij keek mij bezorgt aan. Ik was nog best wit. Hij gaf me een kus op me slaap en pakte me hand vast.
We stonden met ze alle in een donkere kamer te wachten op de professoren. Dumbledore pakte Harry bij zijn kraag. En snape deed dat ook bij mij. We kregen een toverstok in onze keel geduwd. HEBBEN JULLIE JE NAAM DER IN GEGOOID zei dumbledore boos. Ik knikte van nee, Harry deed hetzelfde. Ze lieten ons los. Cedric kwam snel naar me toe lopen en trok me in een knuffel. Nu ze deelnemers zijn kunnen ze zich niet meer terug trekken zei snape kill.
Harry en ik liepen terug naar de leerlingen kamer. Ik stop met lopen en ga aan de zijkant zitten. Harry kwam naast me zitten. Ik wil dit niet fluisterde ik. Er kwamen wat tranen achter aan. Hij probeerde me te troosten. Maar ik wist zelf ook dat hij dit niet wou.
We zijn eindelijk bij de leerlingenkamer. Hermione stond nog op ons te wachten. Ron zag ik nergens. Hermione zag dat ik gehuild had. En trok me in een knuffel. Hermione ik wil dit niet, ze knikte met medelijden. Laten we gaan slapen zei ze tegen mij en Harry.
We zijn een paar dagen verder en ik weet dat Ron boos is op mij en Harry. Alleen hij snapt niet dat wij dit niet willen. Er zijn 3 opdrachten ik doe de eerste, Harry de tweede en de derde doen we samen.
Ik zit met Harry en Neville aan jet water. We weten de eerste opdracht nog niet. Ron Hermione en Ginny kwamen er aanlopen. Hermione begon een heel verhaal met namen wat Harry en ik beide niet begrepen. Wacht wat..? Vroeg Harry. Hermione liep terug naar Ron. Ron fluisterde het nog een keer tegen Hermione. Ze kwam terug ze begon opnieuw maar uiteindelijk zei ze dat we naar Hagrid toe moesten. Om 22:15 Harry wou nog wat zeggen tegen Hermione voor Ron. Jongens Hermione is geen uil... zullen we gaan Hermione. Ze knikte dankbaar naar me.
JE LEEST
Do I love Him? \\Harry Potter// ON HOLD
FanfictionDo i love him? Does he love me? Don't copy Draco Malfoy fanfic Gemaakt door: J2E9H3