#44

144 7 0
                                    

( het is vandaag de dag dat Harry zijn eerste les gaat geven, maar dat zal niet zo heel anders zijn dan van de film/boek, dus ik skip dat gedeelte)

"Harry je deed het fantastisch!" Riep ik te blij. "Dankje Madison" zei hij met een glimlach. "Laten we naar het avond eten gaan" zei Hermione. Ik knikte en we liepen er met zn alle er heen.

"Zullen we morgen naar Hogesmeade gaan, dan kunnen we een beetje gaan rondkijken voor informatie voor je broer" zei Hermione. Ron en Harry stemde allebei in. "Jongens het is al lief dat jullie je tussen uur wouden weggeven, maar jullie uitje naar Hogesmeade, dat kan ik niet van jullie vragen" zei ik. "Madison jij helpt ons ook als er iets is, je bent een fantastische vriendin, we helpen je en je accepteert het maar" zei Harry. Ik gaf ze een knuffel. "Bedankt jongens" zei ik met een glimlach. "Ik had nog een idee, als we een foto of iets hebben van mijn broer, dan geef ik het aan Bella en dan kan zij kijken". "Madison dat is zo slim" zei Hermione.

~Volgende ochtend~

"WAKKER WORDEN, WAKKER WORDEN" hoorde ik vaag iemand roepen. "MADISON" hoorde ik opnieuw. "MADISON" "lukt het Hermione, met me wakker maken" zeg ik met een grijns op mijn gezicht. "Kleed je aan, we gaan zo de jongens wakker maken" zei Hermione. "Ja baas". Ze rolde met haar ogen maar kreeg toch een glimlach op haar gezicht.

We liepen naar de jongensslaapzalen, Hermione wou de deur opmaken maar ik had nog een idee. "Wist jij nog hoe jij mij de eerste dag hier wakker maakten" ze kreeg een grijns op haar gezicht, ze knikte en we liepen naar binnen. Ik ging bij Harry staan en zwaaide met mijn stok, hij schoot omhoog. Hermione en ik barste in lachen uit. Ik keek achterom en daar zat Ron, met een nat hoofd. "Opstaan we gaan ontbijten en daarna naar Hogesmeade" zei ik op een bazige toon. Ik wist dat ze anders weer in slaap zouden vallen. "Wij gaan alvast om iemand mee te vragen en het hele verhaal te vertellen" zei Hermione voordat we weg liepen.

In de grote zaal zag ik Bella zitten. "Madison ik moet nog wat vragen aan een Professor, Ga jij maar". Ik knikte en liep richting Bella. Ik ging tegen over haar zitten, aan Slytherin tafel. Er waren nog maar weinig Slytherin wakker. "Hey Bella, wat ga jij vandaag doen?". "Hey Madison, ik weet nog niet". "Je kan met mij, Harry, Hermione en Ron mee naar Hogesmeade, als je wilt?" "Tuurlijk ga ik mee!" Zei ze blij. "Oja en nog wat, we gaan rond vragen naar mijn broer en ja als je met jeweetwel bent en we hebben een foto van hem, wil je voor mij gaan kijken of hij er is?" Ze knikte "tuurlijk Madison, wat hebben jullie gevonden?" "We hadden een boek gevonden met onze stamboom, natuurlijk is mijn familie door gekrast, maar de maker van het boek, heeft een winkel en daar wouden we langs gaan, en misschien naar Olivander hij onthoudt elke persoon aan wie hij heeft iets verkoopt". Ze knikte Draco en zn groepje kwam aan lopen en gingen bij Bella zitten. Waar ik ook jammer genoeg nog was, ik negeerde ze en Bella blijkbaar ook. "Ik ga je helpen, met zn vijven moet het lukken!" Zei ze. "Dus Celtic wat moet jij hier" zei de hoge en irritante stem van Parkinson. Inplaats van iets te zeggen stond ik op en liep richting mijn vrienden van Gryffindor. "Bella gaat ook mee, en ze gaat ons helpen". "We gaan na het eten" zei Hermione.

We lopen met zn vijven door Hogesmeade. Opzoek naar een winkel die niet te vinden is. In het boek stond een naam van de maker/ de winkel. Alleen de winkel is verdwenen lijkt het wel. "Zullen we anders naar Olivander gaan?" Vraagt Harry. "Ja is goed, ik denk wel dat ik alleen naar binnen ga, als jullie het niet erg vinden?" "Het is jouw broer Madison, ga maar" zei Ron.

"Madison Celtic, wat kan ik voor je beteken". Vroeg Olivander aardig. "U onthoudt iedereen die hier zijn of haar stok verkoopt, toch?" "Ja ik onthoudt ze allemaal". "Ik heb een broer die hier een stok heeft gekocht, heeft u een naam of foto en anders van mijn ouders?" Hij knikte en liep naar achter. "Je achternaam is Celtic, ik heb een naam, Thomas Celtic, je broer. Maar met de mensen waar je hier voor het eerst kwam zijn niet jouw echte ouders" . "Dankuwel" hij knikte en liep weer naar achter.

"Thomas Celtic, nu alleen nog een foto". Ze knikte, We moesten alweer terug naar Hogwarts. "Madison en ik lopen met Bella mee, we zien jullie zo wel" zei Hermione. De jongens knikte en liepen naar de leerlingenkamer. "We zien jullie wel tijdens het avondeten" zei Ron nog. We knikte en liepen maar de chillruimte.

"Ik heb de naam Thomas wel eens gehoord in Malfoy's huis, ik zal voor je kijken" "Bella doe wel voorzichtig, Het is gevaarlijk" ze knikte en gaf me een knuffel. We praten nog een beetje en lopen richting de grote zaal, waar Bella bij Slytherin ging zitten.

Do I love Him?  \\Harry Potter// ON HOLDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu