Ik loop samen met Hermione naar de les. Nog voordat ik de les in kan stappen, wordt ik tegen gehouden door Dumbledore. "Miss Celtic, kan je meekomen naar mijn kantoor, miss Granger mag mee". We lopen achter dumbledore aan. "Gaan jullie maar zitten, het is slecht nieuws madison, je ouders zijn gevonden door de heer van het duister". Ik begin te huilen, Hermione probeert me te troosten. "Madison, jij krijgt de rest van de dag vrij, Hermione ik denk dat het beter is dat je terug naar je les gaat" zei dumbledore. We knikten beide en ik liep snel door naar de chill ruimte. Waar ik Bella tegen kwam. "Madison wat is er gebeurd" vroeg ze geschrokken. "Mijn ouders.... ze zijn gevonden door Voldemort" zei ik huilend. "Ik weet dat het niet mijn echte ouders zijn maar toch" vervolgde ik huilend. Ze gaf me een knuffel. "Het spijt me van je ouders". "Jij hebt niks gedaan Bella, maar toch bedankt". Ze knikte en gaf me nog een knuffel. "En nu Bella ga naar je les" zei ik moederlijk. Ze knikte braaf en ging weg. Er vielen wat eenzame tranen wat er al gauw weer meer werden. De bank naast me voelde ik in zakken. "Wat is er Madison?" Vroeg Draco bezorgt. "Mijn ouders, ze zijn gevonden door Voldemort" zei ik met nog meer tranen in mijn ogen. Hij gaf me een lange knuffel, ik luisterde naar zijn ademhaling, en het werd zwart voor mijn ogen. Het huilen had me moe gemaakt.
DRACO POV
Ik hoorde iemand huilen en werd benieuwd wie het was. Ik keek om het hoekje en zag Madison daar zitten in haar eentje te huilen. Ik ging naast haar zitten "wat is er Madison?" Vroeg ik bezorgt, ze is zelfs knap als ze huilt, ik moet van deze gedachte af. "Mijn ouders, ze zijn gevonden door Voldemort" zei ze en kreeg nog meer tranen in der ogen. Ik gaf haar een knuffel, een lange knuffel. Ik hoorde haar ademhaling regelmatig worden. Is ze in slaap gevallen? Ze is wel schattig als ze slaapt.
Ik zat hier nu een tijdje met een boek en er ging iemand tegen over me zitten. Het was Granger. "Gaat het al beter met haar?" Vroeg ze duidelijk bezorgt. Ik knikte, "ze viel in slaap een uur geleden". Bella ging naast Granger zitten met een grijns op haar gezicht. "Dus wat is hier gebeurd?" Vraagt ze met nog steeds dezelfde grijns. "Ze viel inslaap na het huilen". Haar grijns verdween en ging al gauw over naar een bezorgde blik. "Hermione, zijn Harry en Ron niet opzoek naar Madison, want Harry zei tegen mij... BELLLAAAA WACHTTT, waar is Madison". " ja ze zijn naar haar opzoek, als ze wakker is zeg ik waar ze is, ze verdiend rust" zei Hermione. "Ik ben wakker" hoorde ik de zachte stem van Madison, "en ik wil naar hun toe". "Hermione, laten we vast lopen" zei Bella en ze liepen weg. "Sorry voor dat je hier moest blijven omdat ik in slaap viel" zei ze beschaamd. "Maakt niet uit hoor, ik had niks te doen" zei ik met een glimlach. Ik keek van haar lippen naar haar ogen. "DRAY WAAR BEN JE" hoorde ik pansy al zeggen. Madison liep snel wel naar haar vrienden. Als pansy niet kwam had ik haar gezoend, maar waarom.
Madison POV
Ik had bijna met hem gezoend, maar waarom zou ik dat doen. Ron en Harry komen naar me toe en gaven me een knuffel. We hadden met zn alle nog lopen praten, ze hebben me aan het lachen kunnen maken, maar nog steeds dacht ik er aan. Ik werd moe dus ik ben naar bed gegaan.
JE LEEST
Do I love Him? \\Harry Potter// ON HOLD
FanficDo i love him? Does he love me? Don't copy Draco Malfoy fanfic Gemaakt door: J2E9H3