#49

137 9 0
                                    

ik sla de vakantie even over

We gaan vandaag terug naar school. Ik zit met de opdracht van Bella die ze van Voldermort had gekregen. Vermoord Dumbledore. toen ik hoorde van die opdracht, begon ik aan een spreuk. een spreuk waar ik het duistere teken van haar arm af kan halen. waardoor ze ergens anders verder kan leven. Ik had het de rest nog niet verteld. Want stel het zal niet lukken, dat ze geen teleurstelling hebben. Maar hij is al bijna af. En ik ga het ze ook zo vertellen. "jongens ik moet jullie nog wat vertellen" zei ik. ze keken me alle 3 aan. "ik had jullie niks verteld hier over, want stel het zal niet lukken dat het niet z'n grote teleurstelling zal zijn" zei ik. "met alles wat je doet Madison, zal je nooit iets teleurstellends doen" zei Hermione. ik glimlacht "ik ben bijna klaar met een zelfgemaakte spreuk" zeg ik. "voor Harry?" vraagt Ron. "nee voor Bella, met deze spreuk kan ik het duistere teken weghalen en is ze vrij van Voldermort" zei ik. ze keken me met grote ogen aan. "serieus?" vraagt Harry. ik knikte. "alleen nog een plek om te wonen" zeg ik. "ze kan bij mij wonen, aangezien jij bij Ron kan wonen" zegt Hermione. Dat is waar ook, Molly had gevraagd of ik bij hun wou komen wonen. "en met die spreuk kan je het duistere teken bij je broer ook weghalen" zegt ron. "één zorgen minder dus" zegt Harry. ik knikte. "heb je hulp nodig bij de spreuk?" vraagt Hermione. "nee als jij mij nog helpt bij die andere spreuk gaat het misschien nog wel lukken" zeg ik. "dan hebben we voor Bella iets, voor Harry iets, en de lessen gaan ook nog prima, alleen nog je broer Madison" zegt Hermione. "ja, maar of dat dit jaar nog gaat lukken weet ik niet" zeg ik. "madison en Hermione jullie kunnen nu opzich het idee tegen Bella gaan zeggen" zegt Harry. we knikten en we liepen weg. We liepen snel door slytherin heen. we werden wel een paar keer uitgescholden. maar daar trekken we ons niets van aan. we komen bij de coupés uit. in eentje zien we Bella zitten met Parkinson en Draco en goyle. Je ziet ook dat Bella het niet zo leuk vind bij Parkinson. Ik schoof de deur open en ze keken op. "Wat doe jij hier" zei de irritante stem van Parkinson. ik seinde naar Bella dat ze mee moest en gelukkig begreep ze het. "wij zijn klassenoudste, je moet doen wat ik zeg" zei ze en ze wees naar Draco en haar zelf. ik deed haar na. "maar wij zijn ook klassenoudste" ik zei het op dezelfde toon als haar stem en wees naar mij en Hermione. Bella probeerde haar lach in te houden. "mooie ring, van wie?" zei Goyle. "van iemand" zei ik geheimzinnig en keek naar de ring van Draco, ik zag ook dat hij de armband om heeft. "praat je nu met dat ding?!" zei Parkinson boos. "dat ding heeft een naam en ja ik praat met haar omdat ze aardig is" zei hij tegen Parkinson. hij wist zelf ook dat hij geen bloedverraader was omdat hij niet tegen Hermione praatte. Ik draaide me om en liep weg. met Hermione en Bella achter me aan. we gingen in een leeg coupe zitten. "we hebben wat voor je gedaan" begon Hermione, ik maakte het af "we weten misschien een manier om je te bevrijden van Voldermort." "Hoe?" vraagt ze. "ik kan zelf spreuken maken en ik ben bijna klaar met een spreuk voor het teken op je arm, ik kan hem weg krijgen" zeg ik. "maar ik kan nergens wonen" zegt ze verdrietig. "jawel, je gaat bij mij wonen" zegt Hermione. ik knikte. ze begint te huilen en geeft ons een knuffel. "niet huilen" zeg ik troostend. "jullie zijn de beste" zegt ze. "we waren het met z'n vieren" zegt Hermione. "wisten jullie dat jullie 'the Golden Four' genoemd worden?" zegt ze. Ik keek Hermione aan en begon te lachen "serieus?" zeg ik lachend. ze knikte. "maar nog even, het tegen niemand vertellen over die spreuk, Voldermort zit al achter me aan, maar het moet niet erger worden" zeg ik. Hermione liep al terug, "ik heb niemand verteld over je opdracht, nu hoef je hem ook niet uit te voeren, ik kom zo snel mogelijk met die spreuk ze knikte dankbaar en we gingen weer terug naar onze eigen coupe.

Do I love Him?  \\Harry Potter// ON HOLDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu