DERDE PERSOON POV
Het was drie dagen verder er werd nog steeds niet gepraat of gegeten. Bij Hermione vielen soms een paar tranen en bij Harry en Ron werd er niet veel meer gezegd.
Harry Hermione en Ron zaten aan tafel te wachten, totdat het eten weer weg werd gehaald.
MADISON POV
Ik werd wakker en zag dat Professor pomfrey mij met grote ogen aankeek. Ik wist zelf ook wel dat ik dood hoor te zijn. Professor, hoe kan ik nog leven.... ze zei niks. Na 2 minuten kwam Dumbledore, Snape naar binnen lopen. Ik zat daar op mijn bed. Levend, professor pomfrey deed nog een paar proefjes en zei dat ik helemaal gezond was. Ik wist dat iedereen bij het avond eten was. Professor pomfrey mag ik naar Mn vrienden? Ze knikte maar wel rustig aan doen Madison was het laatste wat ze zei.
Ik stond voor de deuren van de grote zaal. Ik was zenuwachtigs. Ik deed de deur open, iedereen keek me met grote ogen aan. Iedereen keek op behalve Harry, Hermione en de familie Weasley. Toen Ginny op keek schreeuwde ze het zowat uit. MADISON JE LEEFT!! Ze kwam
Met tranen naar me toe rennen. Ik knuffelde terug.Harry Ron en Hermione kwamen ook naar me toe rennen. Ze knuffelde me ik kreeg bijna geen lucht meer, maar dat maakte niet uit ik had ze zo gemist. Ik begon er zelf ook van te huilen. Ze hadden me eindelijk los gelaten na zolang geknuffeld te hebben. Kwamen George en Fred naar me toe gerend. George tilde me op en knuffelde me dood, Fred gaf me een iets minder overdreven knuffel. Als laatste kwam percy naar me toe. Hij gaf me met alle verbazing ook een knuffel. Hermione trok me mee naar waar hun zaten. Ik zag dat ze allemaal slecht gegeten hadden heel familie Weasley, Hermione en Harry ook. Luister allemaal, Ron Hermione Harry George Fred Ginny en percy keken me aan. "Stel ik ga nog een keer dood, ik wil dat jullie voor jezelf blijven zorgen". Ik keek ze boos aan. Ze knikte allemaal en ze begonnen met eten.
De laatste post van dit jaar kwam eraan. Ik kreeg een brief van mijn ouders.
Lieve Madison,
Je vader en ik zijn zo blij dat je nog leeft. We houden heel veel van je. Maar je kan niet naar huis. Het is te gevaarlijk. Voldemort is opzoek naar ons, we zijn ondergedoken. Je zult slapen bij de familie Weasley.
Liefs,
Mam en papIk keek verdrietig naar de brief. Hermione had de brief ook gelezen en keek me bezorgd aan. De rest had de brief ook gelezen. "We zorgen er met zn alle voor dat je deze vakantie nooit meer vergeet" zei Ron, wat moet ik toch zonder hun.
JE LEEST
Do I love Him? \\Harry Potter// ON HOLD
FanfictionDo i love him? Does he love me? Don't copy Draco Malfoy fanfic Gemaakt door: J2E9H3