#7

236 11 0
                                    

We zijn midden in het bos. Bij een soort open plaats. Met een raar boek. Wat ik tot nu toe gelezen heb vind ik fabeldieren echt geweldig. "Aaien" hoorde ik Hagrid zeggen. Ik heb geen idee waar hij het over heeft. Maar ik zie Hermione haar boek aaien dus ik doe het zelfde. Het boek word rustig en ik kan het boek open maken. Maar Neville heeft hem niet geaaid en hij word aangevallen door zijn boek. Malfoy en zijn schoothondjes beginnen hem uit te lachen. Waardoor ander Slytherins ook gaan lachen.

Ik loop naar Neville toe en bied mijn hand aan. Hij pakt hem en ik help hem overeind. "Gaat het Neville? "Ja hoor bedankt Madison". "Help je je vriendje Celtic!" zegt Malfoy met een grijns op zijn gezicht. "Problemen mee Malfoy" zeg ik met een boos gezicht en ik loop weer naar Harry, Ron en Hermione toe. Malfoy wilt nog wat zeggen maar in plaats daar van kijkt hij geschrokken achter ons. "Dementors!" zegt hij. Wij kijken achter ons maar we zien niks. We draaien ons weer om en zien Malfoy met zijn schoothondjes een dementor na doen. "Haha wat zijn jullie grappig" zeg ik sarcastisch en Hermione trekt me mee. "Ughhhh De tweede dag en ik irriteer me nu al heel erg aan hem" zeg ik. "Je blijft op hem ingaan" zegt Harry. "Het is trouwens goed dat je mensen helpt" zegt Hermione. "Ja niet veel mensen zouden het doen. En vooral niet tegen Malfoy ingaan." zegt Ron. "Iemand moet het doen he" zeg ik. De les begint en Hagrid komt aan met een beest. "Hoe heet dit beest?" vraagt Hagrid. Hermione en ik steken onze hand op. "Madison?" zegt hij. "een Hippogrief" zeg ik. "Dat is goed 5 punten naar Gryffindor. "Wie wil hem aaien?" vraagt Hagrid. Hermione trekt mij naar achter. De enige die nu nog voor aan staat Harry. Maar ook meer omdat hij het niet weet. "Kom maar hier Harry" zegt Hagrid. Harry kijkt geschrokken achter hem. Hij aaide en eindigde met vliegen op hem. Zijn gezicht was grappig om te zien. Hij is weer geland en Malfoy loopt er meteen op af. "dat beest is niet zo gevaarlijk als dat hij er uit ziet" zegt hij. "Doe dat nou niet Malfoy" zeg ik. "Maak je je zorgen om mij Celtic" zegt hij. "Doe wat je wilt Malfoy" zeg ik. Hij word neer getrapt en Hermione loopt naar voren en zegt "Hij moet naar de ziekenboeg Hagrid!". "Wacht maar mijn vader hoort hier van!" zegt hij nog. "Eigen fout Malfoy" zeg ik.  We gaan naar de grote aangezien we nu geen les meer hebben.

Do I love Him?  \\Harry Potter// ON HOLDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu