#43

141 9 0
                                    

We liepen met zn alle naar de plek toe. "Neville dit is geweldig" zei Hermione enthousiast. " ja het is echt geweldig" zei ik. "Oké nu gaan we rond om het de mensen te vertellen, Madison jij doet een deel samen met Hermione en Ron en ik doen de rest, oké?" Zei Harry. "Ja nee dat is goed hoor, dan beginnen we nu en daarna zoeken we een andere manier oké? Kom Hermione". En daar scheidde onze wegen.

Ik zag verder op Luna, Cho en de Weasley twins. "Ga jij het tegen de Weasley twins zeggen dan zeg ik het tegen Luna en Cho". Ik knikte. Ik liep naar de Weasley twins en zei de dag en tijd en plek.

Na een uur waren we eindelijk klaar. Harry en Ron waren ook al klaar want die zaten al te eten in de grote zaal. "Hey jongens, is het gelukt?" Vroeg ik. Ze knikte en gingen verder met eten. "We hebben zo tussen uur, ik dacht misschien konden we even gaan kijken in de bibliotheek voor je broer?" Vroeg Hermione. "Ja is goed maar je hoeft echt niet jouw tussen uur te verspillen voor mij" zei ik. "Wij helpen ook" kwam Ron even tussen door. "Doe niet zo gek Madison, we helpen je graag" zei Harry. "Bedankt jongens"

"Oké jongens, we gaan denk ik zoeken naar mijn stamboom". We verdeelde ons over de bibliotheek en begonnen met zoeken. Hermione en Harry hadden een boek gebonden. "Ik heb een boek" riep Hermione, "ja ik ook" zei Harry. "Eerst Hermione" zei ik. Ze ging naar mijn stamboom. Het was er zo uitgescheurd dat je mij wel kon zien, maar mijn broer was er uitgescheurd en wat dan mijn ouders zouden moeten zijn, zijn doorgekrast. "Ik wist niet of jullie het wisten, maar mijn ouders die jullie ontmoet hebben, zijn niet mijn echte ouders" zei ik. Ze keken me met medelijden aan. "Laten we snel doorgaan" zei ik snel. Harry sloeg zijn boek open. Het zag er precies hetzelfde uit. Mijn broer is er uit gescheurd en mijn ouders zijn doorgekrast. "Madison, Harry jullie kregen toch een soort les van Snape over dat hij die niet genoemd mag worden niet meer in jullie hoofd kan" vroeg Hermione. "Ja we hebben er nu een paar gehad, en het is zwaar". Harry knikte instemmend. "We hoeven er morgen pas weer heen" zei Harry. "Sorry Madison ik moet weg" zei Hermione, ik zag dat ze wilde blijven. "Ga!, ik ben hier ook wel klaar" zei ik. "Ik moet ook nog wat doen, als je het niet erg vind" zei Ron. "Ga dan" zei ik met een glimlach, ik wil niet dat ze hun plannen opgeven omdat ze mij willen helpen. "Ik ga nog niet, heb jij misschien een idee waar we nog kunnen kijken?" Vroeg Harry. "Laten we naar Dumbledore gaan, we vragen of we naar de verboden afdeling mogen" Harry kinkte en we liepen samen verder naar dumbledore.

Ik zei het wachtwoord en we liepen naar boven. Ik wou aan kloppen maar de deur werd al open gedaan. "Hallo Madison, Harry wat kan ik voor jullie beteken" zei hij vriendelijk. Hij liet ons binnen. Ik zag Snape en Draco er ook staan. "Dus zeg het maar" zei dumbledore. "Harry en ik willen vragen of we toestemming krijgen voor de verboden afdeling, ik wil kijken of er iets ligt van mijn verleden" zei ik. Dumbledore knikte en gaf ons een soort briefje. "Dankuwel" zei ik vriendelijk en wou weglopen. "Miss Celtic en Mister Potter, ik verwacht jullie morgen optijd in de kerkers" zei ze kille stem van professor Snape. We knikte en liepen weg.

We kwamen Hermione en Ron tegen op de terug weg van Dumbledore. "Gaan jullie verder zoeken?" Vroeg Hermione. "Ja en deze keer op de verboden afdeling, we hebben toestemming" zei ik. Ron en Hermione liepen mee en gingen helpen.

Na een half uur zoeken hebben we eindelijk een boek gevonden. "Ik heb een boek"riep Ron, "ja ik ook" riep ik. "Ga jij maar eerst"zei ik tegen Ron. Hij opende zijn boek. Zoals gewoonlijk was mijn broer er uit gescheurd en mijn ouders door gekrast. Ik keek verslagen naar het boek. "Misschien jouw boek?" Zei Ron. Ik sloeg hem open en het was precies hetzelfde. Alleen ik zag wat onderin staan. " jongens kijk wat onderin staat, dit kan ons helpen" zei ik blij. "Madison dit is geweldig! Riep Hermione.

Do I love Him?  \\Harry Potter// ON HOLDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu