~ alles wordt via madison POV geschreven als het ooit anders is staat het er boven~
"WAKKER WORDEN" roept mijn moeder maar boven Ik kijk op de klok en zie dat het al 08:13 is. Ik ga te laat komen bij een leraar die mij haat. Ik maak me snel klaar en ren naar mijn fiets.
Als ik op school aan kom zie ik dat het 08:56 is. Fijn Ik ben 30 minuten te laat. Ik loop de les in in de hoop dat mijn leraar mij niet zou zien. Maar ja ik heet Madison dat betekent natuurlijk geen geluk. Hij kijkt me boos aan. "Zoals altijd Madison ben je te laat" zegt hij. "Hoe bedoelt u zoals altijd te laat. Dit is pas de eerste keer dat ik te laat kom" zeg ik. "Ook nog een grote mond tegen mij hebben, ik wil je deze les niet meer zie Madison" Zegt hij. "Dat is niet eerlijk" zeg ik boos. Achter hem vliegt er in 1 keer een computer in de fik. Hoe kan dat in 1 keer gebeuren? Zou ik dat gedaan hebben? Zulk soort dingen zijn eerder gebeurt. Nee dat kan niet, dat kan niet. En ik krijg natuurlijk de schuld. "ER UIT MADISON ERUIT NU!" Ik kan er niks meer tegen doen, dus ik loop maar weg. Ik heb geen zin meer in andere lessen. Ik stap op me fiets en rijd naar huis.
"MAM BEN THUIS!! MAM? PAP? Hallooo is er iemand?" roep ik. "Ja schat, ik ben hier" hoor ik eindelijk van mijn moeder. "Wat doe jij zo vroeg thuis? jij had les" zegt me moeder. "Uh.. ja over dat ik werd er uit gestuurd omdat ik zogenaamd een computer in de fik zette van een hele grote afstand en ja ik was er klaar mee dus ik dacht ik ga naar huis". Mijn moeder kijkt in een keer heel bezorgd. "Wat is er mam?" "Niks schat pak....". Verder kwam ze niet want er staat een uil voor het raam. "Mam waarom staat daar een uil?" "Schat pak jij de brief maar aan."
Ik lees de brief.
"MAAAAAM dit is een grap toch?" Ja toch.. dit kan niet echt zijn.
"Schat ga heel even zitten ik moet je wat uitleggen..."Eerste hoofdstuk!!!
JE LEEST
Do I love Him? \\Harry Potter// ON HOLD
Fiksi PenggemarDo i love him? Does he love me? Don't copy Draco Malfoy fanfic Gemaakt door: J2E9H3