#66

128 6 0
                                    

MADISON POV

Ik word langzaam wakker. Waar ben ik? Ik kijk om me heen. Ik ben weer eens in de ziekenboeg. Naast me zie ik Draco. Hij is in slaap gevallen op de stoel. Madame Pomfrey komt naar me toe lopen. "Je bent wakker uit je coma" zegt ze. "Coma?" vraag ik. "Ja je was geraakt door een beuker, weet je wie je bent?" vraagt ze. "Madison Celtic" zeg ik. Ze knikt, "dat is mooi, ik haal even wat voor je". Ze komt terug met 2 dingen, een soort drankje en een foto lijkt het wel. "Dit moet je opdrinken, en dit heb ik voor je" zegt ze. Ik drink het drinken op en ik kijk naar de foto. Het is van mij en Draco. "Hij houdt van je, hij is hier de hele nacht geweest" zegt ze. "Wil je wat voor me doen, ik maak hem zo wakker en als hij weggaat wil je hem de foto geven" zeg ik. Ze knikt, "Hij gaat zo wel weg, ik zal Dumbledore halen". Ik maak Draco langzaam wakker. "Hey" zeg ik. Hij kijkt op. "je bent wakker" zegt hij. "Ja, hoe lang heb ik in coma gelegen?" vraag ik. "1 week" zegt hij. "1 week, fijn" zeg ik. De deur gaat open en Dumbledore komt naar binnen lopen. Pomfrey zegt dat Draco moet gaan. Voor dat hij wegloopt geeft ze hem de foto. "Hallo Madison, gaat het een beetje?" vraagt hij. "Ja het gaat alweer" zeg ik. "Al je huiswerk is op orde, Hermione heeft je geholpen" zegt Dumbledore. "Wanneer kan ik ze zien, Harry, Ron en Hermione?" vraag ik. "Morgen ochtend" zegt Dumbledore.

De volgende ochtend

"Madison" zegt Hermione. "hey jongens" zeg ik. "Hey, hoe gaat het?" vraagt Harry. "Goed, hadden we gewonnen" vraag ik. "Ja we hadden gewonnen, alleen je bezem is stuk" zegt Ron. Madame Promfrey komt naar ons toe. "er is niks mis met je dus als je wilt mag je weg" zegt ze. "dankuwel" zeg ik. Ze knikt en loopt weg. "Oke ik wil andere kleding aan, en ik ga weer mee naar de les" zeg ik. Ik stap het bed uit en we lopen richting Gryffindor. Onderweg komen we Lavender tegen en zij en Ron beginnen weer te zoenen. Ik draai met me ogen en loop verder.

We zitten in de les en Harry word de klas uit geroepen. Dumbledore gaat hem waarschijnlijk weer iets van herinneringen laten zien. Ik zit naast Liam. "Kan ik je zo iets vragen?" vraagt Liam. "na de les?" zeg ik. Hij knikt.

"Wat wou je vragen?" vraag ik hem. "Zou je een keer met me uit willen?" vraagt hij. Zou ik ja zeggen? En Draco dan. 1 date kan geen kwaad. "Ja" zeg ik. "Vanavond?" zegt hij. "Is goed" zeg ik. "dan zie ik je vanavond voor Gryffindor common room" zegt hij. Ik knik en loop weg.

Do I love Him?  \\Harry Potter// ON HOLDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu