Harry was er inmiddels achter wat er gedaan moest worden met het ei. Cedric had ik na het feest niet veel meer gesproken. Ik kwam hem ook nergens tegen.
We liepen nu met zn 4e naar de les, geschiedenis, met zoals gewoonlijk Slytherin. Draco had ik ook weinig gezien nadat we gedanst hadden. Hermione zei dat het beter was om niks over dat tegen Ron en Harry te zeggen. Wat ik opzich wel begrijp.
Vandaag gaan we in tweetallen werken zei de emotieloze/kille stem van snape. Miss Granger jij gaat met mister Malfoy. Miss Celtic jij gaat met miss Parkinson. Mister Potter met mister Weasley. En zo werden we onder verdeeld. We moesten het gaan maken in de grote zaal.
Ik had zo geen zin om met dat mens samen te werken, maar ik had niet zo heel veel keus. We zaten aan de tafel van Slytherin, ze wou alles behalve bij Gryffindor, en ik wou het zo snel mogelijk af hebben dus ik ging er maar bij zitten. Hermione zat schuin tegen over mij. Want ja Draco zou ook alles behalve aan Gryffindor tafel zitten. We waren aan het lezen voor het verslag. Celtic je doet het fout. Je weet toch wel hoe ik moet lezen zei Parkinson, alleen om mij te irriteren. Ik negeerde haar maar. Dat vond ze blijkbaar niet zo leuk. Ik keek naar Hermione en draaide met me ogen, waardoor ze moest lachen.
Ik was weer aan het lezen. Celtic je bent te langzaam. Hoorde ik een paar keer. Ik negeerde haar nog steeds. Ik was toch al bijna klaar. Celtic wees nou niet zo sloom zei ze geïrriteerd. Pansy stop met zo irritant te doen tegen Celtic kwam Draco voor mij op. Dus je neemt het nu voor Celtic op, waarom Dray zei ze met een irritante stem. Hij neemt het niet voor me op, hoe sneller ik klaar ben hoe eerder ik weg kan, toch Dray zei ik met dezelfde irritante stem terug. Ze werd steeds bozer maar ik negeerde het. Ik voelde wel de ogen van Draco op mij brandde. Ik begon te glimlachen. Waarom glimlach jij nou weer Celtic. Parkinson met haar irritante stem weer. Hermione was al klaar ze wachtte op mij. Ik vroeg je wat Celtic, ze probeerde een antwoord te krijgen. Ik ben klaar Parkinson, alsjeblieft zei ik met een neppe glimlach. Hermione en ik liepen weg.
We liepen samen op de gang. Ze trok me mee de meisjes wc in. Wat Hermione...? "Hij verdedigde je!". Nee Hermione dat deed hij niet. "Ja Madison dat deed hij wel, en jij verdedigde hem daarna, en hij bleef naar je kijken, en daarom glimlachte je!". Hermione ik wil het niet ik heb met Cedric. Ik liep de wc uit, en wachtte totdat zij er ook uit kwam. We gingen samen naar de leerlingen kamer.
JE LEEST
Do I love Him? \\Harry Potter// ON HOLD
FanfictionDo i love him? Does he love me? Don't copy Draco Malfoy fanfic Gemaakt door: J2E9H3