Ik loop samen met Hermione en bella door hogsmeade. We ging allemaal winkels in. Niemand had wat gevonden. We liepen een klein gezellig winkeltje in. Ik zag een hele mooi jurk voor Hermione. Ik liep er meteen maar toe en gaf het aan haar. Ik duwde haar naar de paskamer en zei dat ze hem moest passen
Ze kwam er uit en zag er prachtig uit. Zo mooi, Ron zal spijt hebben dat hij haar niet eerder vroeg. Bella en ik keken haar met grote ogen aan. Wat is ze mooi in die jurk. Ze keek zelf onzeker maar wat was ze prachtig. Hermione je moet hem nemen hij staat je zo goed!! Riep ik vrolijk. Waardoor de mensen me een beetje boos aankeken.
Bella en ik gingen verder kijken voor een jurk. Hermione ging haar jurk alvast betalen. Ik zag een mooie lichtblauwe jurk en bella zag ook een hele mooie jurk. We trokken het aan en we waren net prinsessen.
We gingen nu alleen nog op zoek naar hakken en sieraden. Cedric gaat het zo mooi vinden wat ik heb. Ik heb zo veel zin in het bal. Ik zag een winkeltje met hele mooie sieraden.
Bella en ik hadden een plan. Want Hermione vond de oorbellen te duur die ze zag. Dus ik had ook niks gekocht en bella wel. Hermione bella ik ga toch even snel die oorbellen kopen, ik kom zo terug wacht Hier maar ff.
Ik liep naar binnen en kocht de oorbellen die ik wou en die Hermione mooi vond. We gingen nog snel hakken kopen en gingen terug naar Hogwarts. Waar ik Cedric tegen kwam. Ik gaf hem een kus en zei dat ik een jurk heb.
Madison laat me gewoon je jurk zien. Ik lachte gemeen en liep weg. Ik gaf hem nog wel een kus, en liep daarna naar de leerlingenkamer.
JE LEEST
Do I love Him? \\Harry Potter// ON HOLD
Hayran KurguDo i love him? Does he love me? Don't copy Draco Malfoy fanfic Gemaakt door: J2E9H3