Het is avond, we zitten met zn vieren aan de tafel van Gryffindor. Mijn ogen vielen op een vrouw die helemaal in het roze was aangekleed aan tafel. "Harry wie is die roze vrouw?" Vroeg ik maar. Hij haalde zn schouders op. Dumbledore gaat een speech houden. Maar werd al gauw onderbroken door de roze vrouw.
Ik had al gauw geen interesse meer in haar. Mijn ogen dwaalde af naar de tafel van Hufflepuff, Cedric ging vreemd maar ik mis hem.... daarna gingen mijn ogen naar de tafel van Slytherin. Daar zat mijn beste vriendin, ongelukkig om de dark mark op haar linkerarm. Ik had zo veel medelijden met haar. Het viel me wel op dat Draco geen mark had. Maar met zulke ouders krijgt hij er van zelf wel 1. Ik hoop dat hij me het wel verteld, waarom zou hij... ik voelde een por in mijn zij. Ik keek op Harry had me uit mijn dagdroom gehaald. Ik keek hem vriendelijk aan. "Ik mag die roze vrouw niet" zei Ron en keek nors voor zich uit. Ik mag haar zelf ook niet, te veel roze.
————///volgende ochtend\\\—————
Vandaag hebben we les van Dorothea Omber de vrouw in het roze. We liepen met zn vijfen naar verweer tegen de zwarte. We hebben het met Slytherin dus Bella liep met ons mee. We gingen zitten Harry naast Hermione, Bella ging aan een lege tafel zitten. Het was of naast Bella of naast Draco want hij zat ook alleen. Ik zag Ron smekend naar me kijken. Hij wou zo graag naast Bella. Ik had er sowieso geen last mee om naast Draco te gaan zitten. Ik knikte "ga maar". Hij glimlachte naar me en liep toen naar Bella. Ik liep naar Draco, Draco zat achter Hermione dus ik ging achter Harry zitten.
Ik fluisterde naar Draco, "ik mag die hele roze vrouw niet". Ik zag hem glimlachen. Ik hoorde op een gegeven moment.
Hij die niet genoemd mag worden is dood!! Ik zie dat Omber boos naar Harry kijkt. Harry wist niks meer om te zeggen. "Dus u wilt zeggen dat Cedric Digory zelf dood neer viel"zei ik om Harry te helpen. Miss Celtic en Mister Potter nablijven!! Ik rolde met me ogen.
De professoren hebben wat gekregen met mensen samen laten werken. We zitten nu bij transfiguratie met Slytherin alweer.... "jullie gaan samen werken met de gene die ik aanwijs" zei professor mcgonagall. Mister Potter met miss norse. Mister Weasley met mister longbottom. Miss Granger met mister Malfoy. Miss Parkinson met miss Celtic.
Ik rolde met me ogen en keek naar Hermione, ik vormde met Mn lippen "waarom". Ze haalde haar schouders op. We konden weer naar de grote zaal lopen. En natuurlijk kunnen Hermione en ik weer naar Slytherin lopen. Parkinson zat al naast Draco, dus ik ging tegenover Draco zitten en naast me ging Hermione zitten. We moesten weer eens een verslag schrijven. Ik zat te lezen totdat Dumbledore achter me stond. Madison we hebben nieuws, kom maar mee. Ik zei nog snel tegen Hermione dat ik zo weer terug kwam en liep toen maar met Dumbledore mee.
Hij had me heel wat nieuws verteld, ik liep blij terug naar de grote zaal. Hermione was al weer druk bezig, toen ze mij zag was ze meteen nieuwsgierig. Ik fluisterde in haar oor wat dumbledore tegen mij had gezegd. Ze keek me blij aan en gaf me een knuffel. Parkinson ging het moment al weer verpesten. "Kunnen jullie stiller zijn, ik probeer te werken" zei ze. "Voor dat ik wegging was jij alleen maar bezig met Malfoy flirten..." zei ik. Ze kreeg een grijns op haar gezicht. "Is er iemand jaloers hier?" Zei ze met een vieze grijns. "Ja heel jaloers" zei ik sarcastisch en rolde met Mn ogen. Ik werkte verder, maar voelde de ogen van Draco op me branden. Ik keek op en en keek recht in zijn mooie ogen. Ik vormde "wat" met Mn lippen. Hij keek me daarna emotieloos aan. Ik rolde met Mn ogen.
JE LEEST
Do I love Him? \\Harry Potter// ON HOLD
FanfictionDo i love him? Does he love me? Don't copy Draco Malfoy fanfic Gemaakt door: J2E9H3