#42

137 8 0
                                    

Vandaag gingen we kijken wie van Harry les wou hebben. Zelf had ik niet zoveel gedacht, maar toch stonden er aardig wat mensen. Het viel me al snel op dat ze alleen maar voor zijn avonturen kwamen, Hermione zag het ook. "Als jullie alleen voor dit komen" zei ik en Hermione maakte het af. "Kunnen jullie weer weg"

Uiteindelijk hadden we een lijst met heel wat namen. "Nu alleen nog een plek" zei Ron.

We waren een paar dagen verder met nog steeds geen plek. Ik moest naar dumbledore, waarschijnlijk gaat het over het goede nieuws van laatst, alleen Hermione en ik weten het... voor de rest nog niemand dus ik ga het Harry en Ron zometeen vertellen.

"Hallo Madison, over het goede nieuws wat ik laatst verteld heb, er zit ook iets slechts aan, maar ik denk dat jij daar iets aan kan doen."

Na alle informatie gehoord te hebben loop ik naar de leerlingen kamer en roep Hermione Ron en Harry erbij. "Ik had laatst van dumbledore iets te horen gekregen van mijn droom, met de 2 baby's de 1 ben ik en de ander is mijn broer.. ik weet alleen niet wie hij is en waar hij is, maar hij zit aan de verkeerde kant, de duistere kant.... Dumbledore zei wel dat er een kans is dat ik hem daar weg kan krijgen" dat was dus mijn hele verhaal, je zag al die verbaasde gezichte. "Het is fantastisch dat je een broer hebt, we gaan je helpen met hem te zoeken." Zei Harry, Hermione en Ron stemde er mee in. Ik gaf ze allemaal een knuffel en moest lachen, waardoor de rest ook moest lachen.

Wat moet je toch zonder deze mensen en wat houd ik van ze. "Jongens ik heb een plek gevonden" hoorde je de stem van Neville zeggen.

Do I love Him?  \\Harry Potter// ON HOLDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu