#22

170 8 0
                                    

Een paar dagen verder en ik ben nog niet
Bij het ziekenboeg geweest voor mijn arm. Ik was op weg naar uilen. Ik ga mijn ouders vragen naar mijn afkomst.

Ik sta bij coldblood. Met de brief in mijn hand. Ze waren er tijdens de draken maar ik was het helemaal vergeten om het te vragen. Ik weet niet of ik het wel wil weten. Ik las de brief nog een keer door.

Lief mam en pap,

Ik ben bij dumbledore geweest. Over dromen die ik had. Hij heeft gezegd dat ik het aan jullie zou moeten vragen naar mijn afkomst. Wat bedoelde hij hier mee? Reageer snel graag

Hou van jullie

Liefs
Madison

Ik stond daar met die brief in mijn hand. Geen idee of ik hem ga sturen of niet. Ik hoorde voetstappen op de trap. Ik draaide me om en keek tegen Malfoy aan. Hij pakte zijn uil en stuurde hem weg. Ik keek nog steeds naar mijn brief. Hij zag dat blijkbaar. Ga je je brief nog versturen of ga je er alleen naar staren? Vroeg hij emotieloos. Misschien maar misschien ook niet, ik weet niet of ik wel antwoord wil zei ik maar eerlijk. Hij keek me aan verbaasd over dat ik eerlijk was. Mag ik hem lezen misschien kan ik je helpen vroeg hij met wat meer emotie. Ik wist het niet zeker maar gaf hem uiteindelijk maar. Hij las de brief door.

Ik zou hem sturen en kijk daarna wat je met de brief doet als je ouders er 1 terug sturen. Ik knikte. Het was nog niet eens zo slecht idee. Hermione stond op me te wachten, blijkbaar was ze al naar boven gelopen. Madison ga je hem sturen of niet? Vroeg ze. Ze keek van mij naar Malfoy. Ja ik denk dat ik hem wel ga sturen zei ik. Malfoy gaf mij me brief terug en hij liep weg. Ik gaf hem aan coldblood en zij vloog weg met de brief bij haar.

Hermione keek me aan met een glimlach. Wat deed Malfoy bij jouw Madison? Ik was maar eerlijk. Hij had de brief gelezen en heeft me geholpen. Haar glimlach werd groter. Hermione het is niks laten we gaan.

Do I love Him?  \\Harry Potter// ON HOLDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu