Er zijn al weer 3 weken voorbij. Vandaag ga ik naar Hermione toe. Daar blijf ik 2 dagen en dan gaat ze mee naar mij. En daar blijven we ook 2 dagen.
"Hey Hermione" ik gaf haar een knuffel. Ik was zo blij om 1 van mijn vrienden weer eens te zien.
We zijn veel aan het praten. "Ik denk nog steeds dat Malfoy om je geeft. Ik probeer haar te vertellen dat dat niet was". Maar ja ze bleef er over door gaan. "Okay Hermione het is niet zo maar stel ik krijg iets met hem jullie zouden dat alles behalve willen, En jullie vriendschap betekent veel voor me". Ze glimlachte en zei "en wij willen dat jij gelukkig bent Madison" ik gaf haar een knuffel. Wat moet ik toch zonder haar.
We zijn nu 2 weken verder en ik ga samen met Hermione naar de Weasley's waar ik een gezellige week ga krijgen. We gaan iets doen maar niemand weet precies wat alleen mister Weasley zelf.
We waren aangekomen bij De Weasleys huis. Er werd meteen opengedaan en miss Weasley kwam naar buiten gerent. "Hey miss Weasley" "noem me maar Molly schat" zei ze net voor ze me in een knuffel trok. Molly gaf Hermione een knuffel. Ik zag Harry en Ron dus ik gaf ze meteen een knuffel. Ik vroeg wat hun gedaan hadden. We gingen met zn alle naar binnen en daar zag ik de twins. Ik gaf hun ook meteen een knuffel. En Ginny gaf ik ook een knuffel. Alleen met Percy heb ik niet zo heel veel. Dus ik gaf hem maar gewoon een hand. We gingen met zn alle aan tafel zitten en wachtte totdat we gingen eten.
Na het eten gingen we slapen want we moesten vroeg op. Hermione sliep bij Ginny. Harry sliep bij Ron. Dus ik kon alleen nog maar bij Percy of de twins. Molly zei dat ik bij percy kon slapen. Wat ik eigenlijk niet wil en dat zagen George en Fred ook. "Mam ik wil dat Madison.... "zei George, Fred maakte het af met " bij ons gaat slapen". Ron probeerde zn lag in te houden. Molly vond het ook wel goed dus ik sliep die avond bij George en Fred in bed. Je zou je afvragen waarom im bed? Ze hadden geen extra bed voor me. En ze waren net als broers voor me. Ik zou ook nooit iets met 1 van die 2 wat willen.
De volgende ochtend sprong er iemand op me. Ik wist meteen wie het was. "FRED GA VAN ME AF!! " Je hoorde hem lachen waardoor er nog iemand op me sprong. "JONGENS GA VAN ME AFFFF!!!!!" Ze lachten er alleen maar harder om. Iemand hoorde me gelukkig wel. "JONGENS GA VAN DAT ARME MEISJE AF.l Het was Molly. Ik kleedde me aan en ging naar beneden. Ik was een van de laatste die beneden was.
We zaten met zn alle te eten. Iedereen at 1 bord en Ron was al met zn derde bezig. Arthur stond op. "Kom we gaan!"
JE LEEST
Do I love Him? \\Harry Potter// ON HOLD
FanficDo i love him? Does he love me? Don't copy Draco Malfoy fanfic Gemaakt door: J2E9H3