POV Emily
We zitten al een tijdje in het vliegtuig onderweg naar huis. De tour is afgelopen. Ik ga bezig met muziek. Ik zit naast Jack en die is aan het appen met Gabriela aka Gabbie, zijn vriendin. Aan de andere kant van Jack zit Jonah en die is aan het facetimen met Tatum, ze zijn geen stel, maar ze daten wel, maar zo worden sowieso nog een stel. Achter ons zitten Corbyn, Christina en Emma en voor ons zitten Zach, Daniel en een volwassen man. Ik ben Fortnite aan het spelen op mijn laptop, samen met Corbyn en Daniel. "Babe?" vraagt Zach en ik zie dat hij zich omdraait, ook al kijk ik niet op. Ik heb gewoon die skills. "Ja?" vraag ik. "Wat doe je?" vraagt hij. "Fortnite met Daniel en Corbyn." zeg ik. "Nog steeds?" vraagt hij verbaasd. Ik knik. We zijn al de hele tijd Fortnite aan het doen. "Nee ik ben dood! Fuck dit, ik ga Logan facetimen." zeg ik en sluit Fortnite af. Ik hoor Zach lachen net als Jonah. Ik kan het niet laten en glimlach even. Zach draait zich weer om en gaat geen idee wat doen.Ik doe me oortjes in en ik ga naar FaceTime en ik bel Logan. Hij neemt zowat gelijk op. "Heyyy." zegt hij vrolijk. "Hey." zeg ik lachend terug. "Zijn Angel en Aaron een beetje lief geweest?" vraag ik. "Ja, ze hebben echt heel veel met de bal gespeeld, Kong vond het ook leuk." zegt hij. "Wanneer landen jullie?" vraagt hij. "Uhmm we zijn er over 15 minuten." zeg ik. "Gaan jullie dan direct naar huis?" vraagt hij. "Ja even spullen dumpen enzo, ik dan tenminste, geen idee wat de anderen gaan doen." zeg ik. "O en ik moet je straks is vertellen, maar dat ik niet nu vanwege deze personen en die achter me en voor me." zeg ik. Ik kijk even om te zien of iemand het hoorde. Nope. Mooi zo. "Moet ik bang zijn? En ik ben dan wel bij jullie huis." zegt hij. "Oké, maar ik ga weer, ik zie je straks." zeg ik en hang gelijk op. Ik doe mijn laptop weer in de tas en zet de tas weer tussen me benen. Ik kijk wat op mijn mobiel en ik luister een beetje muziek.
JE LEEST
Our Boyfriends ft. Why Don't We
FanfictionHet vervolg op Our brothers ft. Why Don't We. Hoe gaat het nu verder tussen Emily en Zach en wat gaat er gebeuren tussen Daniel en Emma? Hoe gaan ze het Jack vertellen over het kind? Hoe zal de rest reageren? Je komt hier te weten als je het boek le...