44

414 13 0
                                    

POV Emma

Katelyn ligt op mijn schoot Angel te aaien wat er op lijkt in ieder geval. "Wat een mooi meisje." Zegt Christina. Ik glimlach naar haar en sta op met Katelyn in me armen. "Het is waar wat ze zeggen ze is echt een klein schatje." Zegt Gabbie. "Aawh kijk Jonah hoe schattig." Zegt Tatum ik begin te lachen. "Hoe was de kraam hulp?" Vraagt Emily. "Ik mag haar niet ze verbetert alles en loopt me alleen maar voor de voeten." Zeg ik en iedereen begint te lachen. "Dat is ook gewoon typisch iets voor jou." Zegt Jack en ik kijk hem vragend aan. "Dat je geïrriteerd wordt van iemand die je wilt helpen." Ik schud mijn hoofd. "Mag ik haar vast houden?" Vraagt Christina. Ik knik en geef haar voorzichtig Katelyn. "Ze heeft echt een mooi armbandje Daniel." Ik kijk Daniel aan en glimlach.

"Kan ik jullie heel even alleen laten met Katelyn?" Vraag ik aan Daniel. "Tuurlijk wel ga nou maar even een rondje lopen." Hij geeft me een klein duwtje naar buiten en geeft me dan een kus. Ik loop met Angel een klein stukje en ga dan ook weer gelijk terug vanwege de pijn. Ik doe de deur open en het is een beetje chaos. "Serieus Daniel? Je zei dat ik jullie wel even alleen kon laten." Ik zucht en doe de deur dicht. Ik laat Angel los en loop dan verder. Katelyn jammert een beetje en Jonah troost haar wat te schattig is. Ik ga bij Christina enzo zitten. "Je ziet er wel goed uit voor iemand die net een kind heeft gekregen." Zegt Christina. "Thanks er mag wel weer wat vanaf maar voor de rest voel ik me prima." Emily komt naar me toe gerend zowat. "Wat is er?" Vraag ik droog. "Zach is dom aan het doen en Katelyn...." "Wat is er met Katelyn?" Ik spring gelijk in de benen en ren naar Jonah en Zach toe. Als ik zie dat Katelyn een beetje tegen Jonah aan ligt zegt dat al genoeg. "Zach, ze vind je gewoon niet interessant." En ik neem Katelyn over en ga dan naar boven en leg haar op bed.

Na twee uur begint ze te jammeren. Ik loop naar boven en haal haar uit haar bedje. "Daniel maak jij even die fles klaar?" Zodra ik beneden kom met Katelyn staat de fles ook al klaar. "Zou ik haar de fles mogen geven?" Vraagt Corbyn ik knik. "Zullen we vanavond met ze allen uiteten?" Vraagt Jonah iedereen knikt instemmend. Ik pak wat te eten en schenk voor iedereen wat drinken in. "Emma ga nou eens rustig zitten." Zegt Keri (Daniels moeder). Ik doe wat ze zegt en ga dan maar zitten.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu