27

409 13 0
                                    

POV Emily
Er zijn echt heel veel mensen en ook heel veel journalisten, ook een paar van CelebNews.  We staan met ze allemaal bij elkaar op de rode loper en we poseren voor de camera's. "Wanneer gaan jullie trouwen?!" roept iemand naar Daniel. "Is Emma zwanger?" roept weer een ander. "Hoe vonden jullie het om in een film te spelen?" "Gaan jullie in meer films spelen?" "Wanneer komt er weer een Tour?" "Hoe gaat het tussen Christina en jou?" vraagt iemand aan Corbyn. "Wat vinden jullie van Emily's album?" "Hoe gaat het tussen Emily en jou?" vraagt iemand aan Zach. Er komt een bewaker aan en hij zegt dat we naar binnen moeten, dus we lopen de bioscoop in.

De film is een musical en in een paar scenes komen wij voor als bijrollen, we moeten ook een paar keer in de achtergrond meezingen met een paar liedjes. Het was echt geweldig en om de film helemaal zo af te zien is echt geweldig. Het gaat over 5 jongens die gepest worden omdat ze zangers willen worden, ze kennen elkaar eerst niet, maar omdat ze ineens allemaal in het muzieklokaal staan leren ze elkaar kennen. Ze worden beste vrienden en worden uiteindelijk populair en niet meer gepest. Er komt waarschijnlijk ook een deel 2, maar dat is nog niet zeker.

"Die film was geweldig!" roep ik als we in ons huis staan. Emma en Daniel die zijn al naar huis. Emma voelde zich namelijk misselijk. "Beter komt er een deel 2!" roep ik enthousiast. "Em, doe eens rustig joh." zegt Jack lachend. "Laat me nou." zeg ik als een kleinkind. "Ik ga me even in iets comfortabels omkleden." zeg ik en loop naar boven.

"Laten we samen Harry Potter: Hogwarts Mystery spelen." zegt Jonah tegen mij. Ik kijk hem aan en knik heftig. Ik pak me mobiel uit me broekzak en open de game. Jonah komt naast me zitten en doet hetzelfde. "Verslaafde." zegt Zach terwijl hij naast me komt zitten en zijn armen om me heen. "Helemaal niet!" roept Jonah verontwaardigd. "Harry Potter is gewoon Bæ." zeg ik simpel. "En ik dan?" vraagt Zach. "Jij bent mijn babe." zeg ik en geef hem een kusje en focus me dan weer op de game. Zach leunt tegen me aan en kijkt met me mee.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu