18

437 13 0
                                    

POV Emma

Zodra we bij de jongens thuis komen bied Jack aan om hier te blijven. Ik en Daniel knikken instemmend. "Laat we een filmavond houden, dat is al weer zolang geleden!" Roept Emily dan. "Klinkt als een briljant idee." Zeg ik dan. We ploffen op de bank neer en Jonah zet een film op. Ik plof naast Daniel neer en leg me hoofd op zijn schouder. We kijken Be Somebody I love die film. "Matthew is zo knap." Zegt Emily dan ik schiet vol in de lach. "Wat lach jij nou weer?" Zegt Zach dan series en kijkt mij geïrriteerd aan. "Op school hebben ik en Emily een gitaar Matthew genoemd. We moesten hem gebruiken voor natuurkunde dus hebben we een gitaar gehaald bij Muziek. We noemde hem Matthew vanwege Corbyn."  Leg ik uit en iedereen begint te lachen. "Ik voel me wel vereerd dat jullie die gitaar naar mij hebben vernoemd." Zegt Corbyn dan. Na een poosje zijn Jonah, Jack, Zach en Christina in slaap gevallen. Ik sluit mijn ogen en val in slaap.

Ik word wakker door mensen die schreeuwen en geluid van pannen enzo denk ik. Terwijl ik langzaam mijn ogen open zie ik dat Emily en Daniel weg zijn. Zach die is in de keuken. "Weet iemand waar Emily en Daniel zijn?" Vraag ik dan als ik de keuken inloop waar iedereen is. "Emily en Daniel zijn naar de stad om iets op te halen ofzo." Zegt Christina dan, ik knik en ga aan tafel zitten. Ik pak wat Pancakes en doe siroop erover. "Jonah de Pancakes zijn echt heerlijk." "Thanks Em." Ik glimlach en kijk op me telefoon en post even een random foto.

730,485 mensen vinden dit leuk@emmaxavery: so happy to call you mine❤️👫593,593 reacties@jonahmarais: My mom and dad lookin' good😏❤️@jackaverymusic: love you weirdos❤️@wdwluvre: Omg is she pregnant?😱

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

730,485 mensen vinden dit leuk
@emmaxavery: so happy to call you mine❤️👫
593,593 reacties
@jonahmarais: My mom and dad lookin' good😏❤️
@jackaverymusic: love you weirdos❤️
@wdwluvre: Omg is she pregnant?😱

Opeens gaat de deur bel ik doe de deur open en Logan staat er. "Hey toekomstige moeder." Ik schud lachend mijn hoofd en laat hem naar binnen. "Waarom ben jij nou weer hier?" Vraagt Jack dan. "Ik verveelde me thuis dus kom ik jullie weer stalken. Lijkt me eigenlijk wel logisch ik ben een echte fangirl." We schieten allemaal in de lach. "Maar dan mag je hier niet komen, sorry dit is privé terrein." Zegt Corbyn dan en kijkt hem serieus aan. "Ja jammer dan ik kom jullie toch stalken." Logan haalt zijn schouders op. "Rare mensen." Fluister ik zacht waardoor Christina begint te lachen.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu