80

316 13 0
                                    

POV Emma

"We rijden naar het hotel daar droppen we onze koffers. De jongens gaan in die tussen tijd naar een restaurant en wij lopen dan achter hun en dan SUPRISE." Leg ik uit als we ook al bijna bij het hotel zijn. Ik breng samen met Tyler de koffers naar binnen. De koffers worden naar de kamer gebracht en we stappen weer in de auto. "Nu naar Madrid!" Zeg ik blij. We rijden door en binnen 10 minuten zijn we er. We lopen naar het restaurant waar de jongens zijn. Ik heb Katelyn opgetild en we lopen behoorlijk snel. "Katelyn zeg eens pappa." Zegt Christina. "Pappaa." Het is zo schattig. "Dat moet ze zo echt doen." Zegt Tatum.

We lopen nu echt achter de jongens. "Hey jongens wacht even totdat ik bij ben!" Roept Tyler waardoor ze omdraaien. Ze kijken ons met grote ogen aan en gelijk rennen ze op ons af. "Wat heb ik jullie gemist." Zegt Daniel terwijl hij ons knuffelt. "Pappaa." Zegt Katelyn. "Omg ze kan haar eerste woordjes al." En Daniel kijkt met grote ogen naar Katelyn. "Heb ik nog meer gemist?" Ik knik. "Ze kan lopen." Zeg ik blij. "Aawh dat wil ik straks zien." Ik glimlach naar hem en hij geeft me een kus. "Jongens Katelyn kan haar eerste woordjes." Zegt Daniel trots. "Beter heb je haar ome Jackie ook geleerd!" Roept Jack waardoor ik moet lachen en knik. "Dat wil ik horen." Hij stormt naar Katelyn toe en knuffelt haar. "Hij mijn kleine prinsesje." "Omie Jackiee." Jack begint helemaal te glinsteren.

We lopen nu met ze alle door Madrid en Katelyn zit in de buggy. "Zach kunnen we naar de Starbucks?" Zeurt Emily. "Tuurlijk babe." We lopen naar de Starbucks en we bestellen allemaal wat. Ik geef Katelyn haar drinken en voer een gesprek met Gabbie. "Jack?" Vraagt Gabbie "Ja babe." "Waarom is jou nichtje zo schattig?" "Goeie vraag." Zegt Jack lachend.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu