POV Emily
De ouders van Emma en Daniel zijn nu bij hun om Katelyn te zien. Katelyn is echt een schatje. Ik heb Gabriela, Tatum en Christina ook al gebeld, zij komen morgen hier heen, voor een weekje om Katelyn te zien. Ineens word ik gebeld door Logan.
Gesprek met Logan (schuin is Logan en normaal is Emily)
"Hey Logan."
"Hey Em! Ik hoorde dat er een kleine is geboren."
"Ja, klopt, maar het is hier best wel druk, kom anders zo maar naar ons huis, ook al weet ik niet of ze al mee naar huis mag aangezien ze te vroeg geboren is."
"Oké, ik ben over 30 minuten bij jullie huis."
"Is goed, tot dan."
Ik hang op en vraag aan de dokter of ze vandaag al naar huis mogen. "We moeten alleen nog een bloedtest afnemen en dat duurt ongeveer 10 minuutjes, al is alles dan goed, dan mogen ze allebei naar huis." zegt hij tegen me. Ik knik.Ik wacht alvast in mijn auto samen met Zach, Corbyn en Jack. Jonah, Daniel en Emma met Katelyn in de maxi-cosi komen aan lopen en stappen in Jonah's auto. We rijden net 10 minuutjes en ik krijg een berichtje binnen. "Babe, kan jij even kijken?" vraag ik terwijl ik gefocust ben op de weg. "Emma zegt dat ze even naar het gemeentehuis gaan om het kind in te schrijven enzo." zegt hij. "Zeg maar dat wij wel direct naar huis gaan, omdat Logan er zo is." zeg ik. Ik hoor hem typen, omdat mijn geluid nog aan staat en later hoor ik dat hij hem terug legt.
Thuis aangekomen wachten Zach, Corbyn, Jack en Logan op de rest. In de tussen tijd dat we wachten spelen Zach en ik met Aaron. Jack met Angel en Corbyn en Logan met Kong. Ik hoor de voordeur open gaan. Ik ga snel voor Logan staan en doe mijn handen voor zijn ogen. "Klaar voor Logan?" vraagt Emma als ze ziet dat ik mijn handen voor zijn ogen heb. Hij knikt en ik haal mijn handen van zijn ogen. "Awww, hoe heet ze?" vraagt Logan. "Katelyn Anna Emily Seavey." zegt Emma trots. "Mag ik haar vasthouden?" vraagt hij. Emma knikt en Logan neemt Katelyn voorzichtig over. "Hey kleine meid, wat ben jij toch een schatje." zegt hij met zo'n stem waarmee je tegen baby's praat en wiegt haar zachtjes heen en weer. "Wow Logan en baby's, komt dat goed?" vraag ik grappend. "Em wees nou eens lief." zegt Emma tegen mij. "Fine." zucht ik. "Ik ben trots op je Logan." zeg ik en geef hem een zacht schouderklopje.
JE LEEST
Our Boyfriends ft. Why Don't We
FanfictionHet vervolg op Our brothers ft. Why Don't We. Hoe gaat het nu verder tussen Emily en Zach en wat gaat er gebeuren tussen Daniel en Emma? Hoe gaan ze het Jack vertellen over het kind? Hoe zal de rest reageren? Je komt hier te weten als je het boek le...