16

427 14 0
                                    

POV Emma

Zodra we thuis aan komen kleden we ons en gaan met de auto naar het restaurant. Een ober komt de bestelling op nemen en gaat dan weer weg. "Emma wanneer heb je nou je eerste echo?" Vraagt Jonah dan. "Volgende week maandag." "Omg ik wil mee!!" Roept Emily dan. "Ik vindt het best." Zeg ik dan droog. Ik en Emily hebben het over weer te gaan optreden als dj's zoals we hiervoor deden. "Je gaat nu echt niet optreden." Zegt Daniel en kijkt me serieus aan. "En hoezo dan wel niet? Dan mag ik zelf weten." En steek me tong uit. "Je bent zwanger Emma." ik haal mijn schouders op. "Daniel heeft wel gelijk maar doe op ze minst voorzichtig." Zegt Jack.

Het eten wordt gebracht. We beginnen met ze alle aan onze gerechten. Ondertussen wordt er van alles besproken. Emily en Christina hebben het over muziek, Jack en Daniel hebben het over weet ik eigenlijk niet, Jonah, Corbyn en Zach hebben het over de ruimte. Ik staar gewoon wat naar het eten omdat ik me nog steeds niet lekker voel. Ik neem een paar happen en ben er dan klaar mee. "Hey Em kan je er echt geen medicijnen voor krijgen?" Vraagt Emily als ze merkt dat ik bijna niks heb gegeten. "Ik zal het volgende week vragen." Emily knikt en gaat dan verder met haar gesprek. Opeens slaat Daniel zijn arm over mij heen. "Hey My lady." Ik schud lachend mijn hoofd. "Wil je vanavond met mij op een date?" Ik kijk hem verbaasd aan. "Ja tuurlijk weirdo." En geef hem een kus.

"Komen jullie nog tortelduifjes!" Roept Corbyn dan en we rennen naar de auto. We rijden langs het strand en daar stoppen we. "Wat gaan we doen?" "Naar jullie date." De auto stopt en ik wordt geblinddoekt. Na twee minuten lopen ofzo stoppen we en gaat mijn blinddoek af. "Omg dit is zo lief Daniel." Ik draai naar hem toe en kus hem. Er staan kaarsen en mooie grote kussens om op te liggen I guess. Het is gewoon prachtig. "We halen jullie op om 12 uur." Ik knik en ze lopen weer naar de auto.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu