POV Emma
Ik voel een natte tong over me gezicht gaan, ik kreun en maak dan langzaam mijn ogen open. "Goedemorgen, beetje kunnen slapen?" Vraagt Daniel. "Ja best wel." Zeg ik terwijl ik me gezicht schoonmaak. Ik trek snek een jogging broek aan en loop dan naar beneden. We ontbijten wat en daarna lopen we naar boven om te douchen. Ik doe Katelyn in bad en Daniel stapt onder de douche. Nadat ik Katelyn in bad heb gedaan droog ik haar af en ga met haar op bed zitten. "Emma wil je even mijn Tommy shirt geven?" Ik pak zijn shirt en breng hem even. Zodra Daniel bij mij en Katelyn is gaan zitten ga ik douchen.
Na een poosje rijden we naar de meiden en de jongens. Als we bij de jongens aankomen stappen we uit. "Zo te horen zijn ze buiten." Zegt Daniel lachend. We horen de muziek al voor aan het huis. We lopen naar achter en zien dat ze een beetje muziek aan het luisteren zijn en sommige zijn aan het zwemmen. "Hey Em!!" Roept Emily en komt op me afgerend. Ik knuffel haar en zet dan Katelyn uit de zon. "Hoe is het?" Vraagt Tatum. "Goed zoals altijd." Zeg ik en Emily schud haar hoofd wat ik negeer.
We zingen allemaal mee met de muziek en ik heb Katelyn in de draag doek. Ik begin een beetje te dansen met Katelyn en Emily. Katelyn begint te schatteren wat echt super cute is. "Omg dat was zo CUTE!" Zegt Christina. "I know de laatste tijd is ze best wel veel actief en dat is echt super leuk." Zeg ik blij. Ik zie hoe Emily de hele tijd op me let. Daniel is met de jongens even naar de winkel. Katelyn ligt op een kleed uit de zon en Tatum, Gabbie en Christina zijn een beetje met haar aan het spelen. "We are back!" Roept Corbyn. "Mooi voor je!" Roept Emily lachend terug. De jongens komen naar buiten en Daniel geeft mij een knuffel. "Aawh couple goals as fuck." Zegt Jonah en ik glimlach. "Em kan ik je binnen ALLEEN spreken." Vraagt Emily en ik knik.
JE LEEST
Our Boyfriends ft. Why Don't We
FanfictionHet vervolg op Our brothers ft. Why Don't We. Hoe gaat het nu verder tussen Emily en Zach en wat gaat er gebeuren tussen Daniel en Emma? Hoe gaan ze het Jack vertellen over het kind? Hoe zal de rest reageren? Je komt hier te weten als je het boek le...