34

397 13 0
                                    

POV Emma

"DANIEL JAMES SEAVEY SCHIET OP!!!" roep ik door het appartement heen. "Ja ik kom al mijn vrouw." Zeurt hij terug. Ik stop de laatste spullen in de koffer en wacht tot Daniel boven komt en helpt met de koffer naar beneden brengen. "Wat zit er allemaal wel niet in?" Begint Daniel. "Kleding en schoenen en dat was het. Maar wel kleding en schoenen voor ons beide." Zeg ik. Daniel kijkt me hoofd schuddend aan en loopt met de koffer naar beneden. Hij legt de koffer in de auto en ik neem angel mee. We stappen in de auto onder weg naar de jongens huis. Zodra we binnen komen springt angel naar Jack.

"Eindelijk jullie zijn er nou kom dan gaan we naar de interview." Zegt Emily en rent naar de auto's. Iedereen stapt in de auto's en we vertrekken naar de radio. Bij ons zitten Emily en Corbyn die keihard mee zingen met de radio. Ik en Daniel zijn aan het discussiëren over wat we gaan doen in Parijs. "Hey hou op ik probeer mee te zingen met de radio!" Roept Emily door ons heen. "Oké prinses." Zucht ik terug en hou me mond. Daniel begint te lachen en focust zich dan weer op de weg.

We komen bij de studio aan en stappen uit. Zodra we binnen stappen moeten we even wachten in een kamer. In de kamer staan skippypaarden ofzo de jongens gaan erop en houden gevechten. Ik en Emily filmen het voor de jongens hun verhaal. We gaan helemaal stuk om de jongens. Corbyn en Daniel houden nu een gevecht en het is e geweldig. Corbyn en Daniel vallen allebei en liggen op de grond te lachen. "Zouden Why Don't We en MusicEms mee willen lopen naar de studio?!" Roept een van de staff leden en we volgen hem.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu