37

458 12 0
                                    

POV Emily
Daniel en Emma zijn nu al 4 dagen weg en de 5de begint vandaag. Over twee dagen zijn Emma en Daniel er weer. Ik kijk naar mijn wekker, die zojuist is afgegaan. 07:00, waarom zet ik hem altijd zo vroeg? Ik heb niks te doen vandaag. Ik sta op en kleed me aan. Ik pak me mobiel en stap mijn kamer uit. Aaron lag vannacht bij Zach en Angel lag zoals gewoonlijk bij mij. Ik ga ze wel uitlaten. Ik loop naar Zach's kamer en open de deur een beetje. Ik kijk de kamer in en zodra Aaron me opmerkt komt hij rustig mijn kant op. "We gaan naar buiten, pak jullie riempjes maar." zeg ik tegen Aaron en Angel, terwijl ik Zach's deur dicht doe.

Ik open de deur en stap naar binnen. Ik maak Aaron en Angel los en ruim de uitlaat riempjes (heb even geen idee hoe je het noemt) op. Ik hang me jasje op en doe me schoenen uit. Ik loop naar de woonkamer om te checken of er al iemand wakker is. Er is niemand, dus ik loop de keuken in en dan zie ik Corbyn staan. "Goodmorning bro." zegt ik en geef hem van achter een knuffel. "Goodmorning sis." zegt hij glimlachend. "Wat maak je?" vraag ik. "Ei met spek, Wil je ook?" vraagt hij. Ik knik en ga op het aanrecht zitten. "Waar is Christina, want meestal is ze wakker wanneer jij dat bent." zeg ik. "Die is even met de auto Gabriela en Tatum aan het ophalen van het vliegveld." zegt hij.

"Bedankt het was heel erg lekker." zeg ik tegen Corbyn en geef hem een kus op zijn wang. "Geen probleem, zou jij de rest wakker kunnen maken en zeggen dat ze moeten komen, dan maak ik ook ontbijt voor hun." zegt hij terwijl hij zijn laatste hapt neemt van het ei. Ik knik en loop de keuken uit, richting de trap en dan de trap op. Ik maak iedereen normaal wakker en loop dan weer naar beneden. Ik ga in de woonkamer zitten en kijk wat tv.

Gabriela, Christina, Tatum en ik zijn al heel lang aan het winkelen. "Zullen we weer gaan? Want ik vertrouw de jongens niet alleen, straks ligt het huis overhoop." zeg ik grappend. "Ja, ik denk wel dat we klaar zijn toch?" vraagt Tatum aan ons. "Ja, ik ben klaar en jij Gabbie?" vraagt Christina aan Gabriela. Gabriela knikt. "Let's go to the car and I'm driving." zeg ik. We lopen naar de auto en gaan dan weer richting huis.

We kijken met ze allen een film. We gaan straks nog bowlen. Ineens word ik gebeld. Ik kijk wie mij belt en neem snel op. "Ik ga bellen met Emma!" roep ik en loop de tuin in.
Gesprek met Emma (schuin is Emma en normaal is Emily)
"Hey, hoe was je dag?"
"Hij is nog gaande, maar leuk tot nu toe dan, Gabbie en Tate zijn er."
"Zijn ze er nog als wij terugkomen?"
"Gabbie en Tate wel, maar Christina gaat morgen om 21:00 weer naar huis."
"Jammer, maar gelukkig zien we haar ook weer."
"Ja, maar hoe was jou dag?"

Ze legt me uit hoe het was en wat ze hebben gedaan en daarna gaat ze slapen. We nemen afscheid en ze hangt op. Ik kijk naar de tijd, het is 15:00 uur hier, dus het is daar 02:00 uur. Ik loop weer naar binnen en ga weer op mijn plek zitten. Ik ga tegen Zach aan leunen en kijk geconcentreerd naar de film.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu