77

305 13 0
                                    

POV Zach
Niet te cliché en iets spontaans en niet te simpel. Emily is best wel een makkelijk persoon. Welke plek kan het zijn? "Babe, kom je nog?" vraagt Emily ineens. "Huh wat?" vraag ik verward. "We zijn er, de rest is al uitgestapt." zegt ze en stapt uit. Wacht waar zijn we? O ja, het interview.

Timeskip naar 1 week bezig met de tour
FaceTime met Babe❤️
"Dus je deed weer raar met Jack?"
"Ja en iedereen geschreeuwde: OMG JACHARY!"
"Ja maar wij zijn leuker, ik bedoel kom op EMARY FOR LIFE!"
"Je bent echt te cute, babe."
"Zach, we gaan weer de bus in! Kom je?" vraagt Jonah roepend. "Ja, kom er aan!" roep ik terug.
"Ik moet gaan babe, ik app of bel je later weer, love you!"
"Love you to babyboy hahah, byee!"
Ik hang op en loop naar de anderen en samen lopen we naar de bus.

POV Emily
"Heads up!" roept Tatum ineens. Ik draai me om en duik om de rugby nog net te vangen. "Tate, ik was bezig met drinken." zeg ik en leg de rugby op de tafel. We zijn bij het huis van mij en de jongens. "Gabbie, Chris, is Katelyn bij jullie?!" vraagt Emma roept terwijl ze naar de tuin komt. Ik kijk om me heen en zie Gabriela zitten met Katelyn. Ik loop er heen en ik ga er bij zitten. Tatum en Emma komen bij ons zitten. We spelen gewoon een beetje met Katelyn. "WHOOP WHOOP!" roept Christina zingend terwijl ze de tuin dansend in komt lopen en naar ons toe loopt. "Waarom de 'whoop whoop' en dat dansje?" vraagt Tatum lachend. "Omdat wij als ze 1 maand weg zijn een weekje mee mogen!" roept ze blij. Ineens begint Katelyn schattig te lachen. "Katelyn vindt het blijkbaar ook leuk." zegt Gabriela lachend. "Weten ze het al?" vraagt Emma. Christina schudt haar hoofd. "Laten we een verassingsplan maken." zegt Christina dan. "Is goed, maar wie heeft er een idee?" vraag ik. "Ik wel." zegt Emma gelijk. "Vertel." zeggen we allemaal tegelijkertijd.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu