POV Emma
Ik loop naar binnen met me vader en iedereen gaat staan. Ik voel de spanning toe nemen. Daniel kijkt me met grote ogen aan waardoor ik begin te glimlachen. Zodra we bij het altaar zijn gaat mijn vader zitten en begint de priester zijn verhaal te doen. Ik en Daniel kijken elkaar glimlachend aan. Het is eindelijk de dag dat ik de man van mijn dromen ga trouwen. Ik had dit nooit durven dromen, het begon als een stomme fangirl gedoe. Nu ben ik zwanger van hem en ben ik straks zijn vrouw hoe alles zo kan veranderen in je leven. "Heeft er nog iemand bezwaar op dit huwelijk zo ja spreek nu of zwijg voor altijd." Zegt de priester waardoor ik en Daniel moeten lachen. "Daniel James Seavey neemt u Emma Rebecca Avery als u wettige vrouw?" "Ja graag." "Emma Rebecca Avery neemt u Daniel James Seavey als u wettige man?" "Ja." "Dan verklaar ik u nu man en vrouw, u mag de bruid kussen." Daniel bedenkt zich geen minuut en gaat ervoor waar ik in mee ga, om eens wordt luid gejuicht.
Zodra Daniel en ik los laten uit de zoen lopen we naar de auto en stappen in. We rijden naar de feestlocatie en wachten tot iedereen binnen is en dan gaan wij. "Hier komen meneer en mevrouw Seavey!!" Roept Anna door de microfoon. Ik en Daniel komen hand in hand naar binnen. We krijgen allemaal felicitaties en mogen dan de taart aan snijden die we hebben overgelaten aan Emily en Christina omdat hun dat graag wouden doen. Zodra we de taart zien beginnen we te lachen, er staat een man poppetje te zingen en de bruid staat raar te dansen. "Thanks Lady's." En geef ze drie kussen op de wang. "Was wel leuk om te doen." Zegt Christina lachend. "Kom nou Emma dan snijden we de cake aan." Zeurt Daniel dan. "Ja ik kom." En loop naar hem toe. We pakken samen het mes vast en snijden een punt uit de taart. Daniel pakt een stukje eraf en wil hem in mijn mond doen als hij hem tegen me neus aan tikt. Iedereen begint te lachen en ik kijk hem glimlachend aan en doe hetzelfde terug.
"Dan nu de opening dans van de bruid en bruidegom." Kondigt Jack aan. Ik maak me klaar bovenaan de trap. "Je kunt het Em." Moedigt Emily me aan en zodra de muziek start valt Daniel's mond open.
Na de opening begint iedereen te juichen waardoor ik begin te blozen. Ik zie dat Daniel een traan weg pinkt. "Die zag ik zo niet aan komen dat was prachtig schat." Hij geeft me een kus. "Dames en heren de dansvloer is geopend." Kondigt Corbyn dan aan. Het feest is nu een beetje aan de gang en Daniel en ik zijn naar buiten gelopen op het strand. "Dit is echt een hele mooie dag." Zegt Daniel ik knik instemmend. "Ik ben blij dat ik je ontmoet heb ik zal geen leven zonder jou kunnen voor stellen." Ik geef Daniel een kus en hoor dan allemaal camera flitsen. "Paparazzi." Zucht Daniel waardoor ik begin te lachen. "Wat kan ons dat nou wat schelen kom we gaan weer naar binnen." En trek hem mee naar binnen.
Emily komt gelijk naar me toe lopen. "Ze gaan zo het eten op serveren dus maak je klaar." Ik knik en loop naar de tafel. Daniel klikt tegen zijn glas aan begint met praten. "Dames en heren bedankt voor jullie komst op deze prachtige dag. Ik ben zo blij dat ik eindelijk deze mooie meid naast mij eindelijk mijn vrouw kan noemen. Dan nog maar te bedenken dat we over twee maanden onze prachtige baby verwachten. Lieve Emma ik ben blij dat je de mijne bent en ik ben er altijd voor je. Door slechte en goede tijden mijn schat." Ik wordt emotioneel door zijn speech. "Dat was zo lief ik hou zoveel van je." En geef hem een kus. "Nou nu wil ik ook een woordje doen!" Roept Emily waardoor iedereen begint te lachen. Ze gaat recht op staan Ooo God ze meende het.
JE LEEST
Our Boyfriends ft. Why Don't We
FanfictionHet vervolg op Our brothers ft. Why Don't We. Hoe gaat het nu verder tussen Emily en Zach en wat gaat er gebeuren tussen Daniel en Emma? Hoe gaan ze het Jack vertellen over het kind? Hoe zal de rest reageren? Je komt hier te weten als je het boek le...