4

591 11 1
                                    

POV Emma

De verhuis wagen is er binnen 10 minuten en we zetten alles erin wat van Daniel is en rijden naar het appartement. Zodra we er zijn, zijn Emily, Zach en Christina nog bezig met inpakken. "Is jou kamer leeg?" Vraag ik dan en Emily knikt. "Dan zetten wij wel alles eerst op jou kamer en kunnen jullie de verhuis wagen ook mee." Emily knikt en de rest helpt ook met uitpakken en daarna helpen wij met inladen van de verhuis wagen.

Ik wil een zware doos tillen tot er wat wordt gegild. "Emma niet doen, je mag niet zwaar tillen gek!" Roept Christina dan. Ik haal me schouders op en wil hem weer oppakken als Daniel mij voor is. "Oké ik snap het alweer. Ik zal doen wat jullie zeggen." En ik zucht. We zijn na een uurtje klaar en rijden weer naar de jongens huis. Daar helpen we Emily met uitpakken. "Emma ik post ff een leuke foto." Ik knik en krijg een melding dat ik ben getagd door Daniel.

" Ik knik en krijg een melding dat ik ben getagd door Daniel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

930,028 mensen vinden dit leuk

@seaveydaniel: happy With My sweet girl❤️👨‍👩‍👧
830,274 reacties
@whydontmusiclife: Omg krijgen jullie een kind😍
@hater1: zeg me dat het niet waar is🤮 ik kan niet meer.
@emilybesson: cuties❤️😍 #emnielisreal

"Daniel James Seavey had je dat niet kunnen zeggen!!" Hij begint te lachen. Ik ren achter hem aan en probeer hem te slaan. "Emma je moet hem niet slaan!" Roept Corbyn me achterna. "Moet ik zelf weten!" En steek me tong uit. "Raar kindje!" Roept Christina dan. Daniel stopt opeens waardoor ik tegen hem opbots en we vallen op de grond. "Aawh je bent weer op hem gevallen!" Roept Emily dan.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu