35

395 13 0
                                    

POV Emily
Ik ga op de bank zitten tussen Corbyn en Zach in. Er komt een vrouw aan lopen en die gaat in de stoel voor ons zitten. "Ik ben Tina Camp en we gaan zo beginnen." zegt ze tegen ons. We knikken en zijn stil. "3.......2.......1.....live!" telt een staflid af. "Welkom dames en heren bij CelebNews, ik ben Tina Camp en vandaag gaan we een CelebTalk houden met Why Don't We, Emma Seavey en Emily Besson." zegt Tina. Ze draait een beetje naar ons toe. "Hey jongens, hoe is het nou om te touren?" vraagt ze aan de jongens. "Het is vermoeiend, maar het is wel geweldig." zegt Daniel. "Het is de moeheid wel waard." zegt Corbyn. "En hoe gaat het met jullie liefdeslevens?" vraagt ze aan ons allemaal. "Goed, Daniel en ik zijn nu man en vrouw en we verwachten een baby'tje." zegt Emma. Nu kijkt Tina naar mij. "Zach en ik zijn nog steeds samen, al bijna een anderhalf jaar." zeg ik. "Christina en ik is ook nog steeds gaande." zegt Corbyn blozend.

"Hoe oud zijn jullie eigenlijk?" vraagt ze. "Oehh, ik zal het vertellen." zegt Jack hyper. "Wat hebben jullie hem gegeven?" vraagt Emma dan lachend. "Niks, ik ben gewoon een beetje hyper." zegt Jack simpel. "Maar Jonah en Corbyn worden nog 21, Jack, Daniel, Emma en Zach zijn 20 en Emily is 19." zegt hij. "Emily hoe is het nou om de jongste te zijn?" vraagt ze aan me. "Uhmm nou ons maakt het niet echt uit wie de jongste is en mij boeit het sowieso niet echt veel." zeg ik. "Waarom is er een pauze in het duo MusicEms?" vraagt Tina aan Emma en mij. "Omdat er een baby aankomt en we willen gewoon even tijd met elkaar doorbrengen." zegt Emma. "Daarom en omdat ik het dj gedoe een beetje saai begin te vinden." zeg ik. "Dus je gaat solo?" vraagt Tina aan me. "Ik weet het nog niet." zeg ik. "Hoe vind je het dat je zusje ineens een beroemde zangeres is?" vraagt Tina aan Corbyn. "Ik ben heel erg trots op haar en ik had het wel een beetje verwacht, want ik had haar wel eerder horen zingen." zegt hij. "Beroemd? Dat is een beetje overdreven Tina." zeg ik. "Nee hoor, bijna elke beroemde zanger of zangeres kent je, nou je muziek dan." zegt ze. "Ow." zeg ik verbaasd.

Er worden nog wat vragen gesteld en daarna is het voorbij. Emma en Daniel zetten ons af bij ons huis. "Veel plezier in Parijs, pas op elkaar!" roep ik naar ze voordat ze de auto instappen. "Dankje, pas goed op jezelf!" roept Emma terug. "Pas ook goed op de 4 gekken!" roept Daniel en ze rijden weg. Ik loop samen met de rest naar binnen. "Ik ga zwemmen ik heb het warm!" roep ik snel en ren de trap op. Ik loop me kamer in en kleed me om. Als ik klaar ben ren ik naar beneden en ga direct naar het zwembad I'm de achtertuin. Ik duik er gelijk in. Even later komen de jongens erbij en hebben we een watergevecht.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu