POV Zach
We lopen naar het lasergame gedeelte. Alleen Ashley, Christina en Emily hebben gewisseld, maar dat komt omdat ze volgens mij 5 mensen hebben onder de 16.De man die alles regelt bij lasergamen vraagt of iedereen er is. "Oké, ik ga even de namen controleren van jullie en dan begin ik met de uitleg." zegt hij. We knikken. "Svea, Isla, Katelyn, Reese, Ava, Ashley, Christina en Emily bij de meiden, klopt dat?" vraagt hij aan de meiden. "Ja." antwoorden ze allemaal. "Ryan, Corbyn, Zach, Logan, Christian, Daniel en Zebulon bij de jongens, klopt dat?" vraagt hij. "Ja." zeggen we. Hij knikt en begint de uitleg.
"Succes team rood en team blauw, jullie hebben nog 5 minuten om een strategie te bedenken en dan beginnen, alvast veel plezier." zegt de man. De meiden gaan in een kring staan en fluisteren.
POV Emily
"Wie blijft er bij Katelyn?" vraag ik fluisterend aan de meiden. "Ava en ik." zegt. Christin zacht. We hebben ons strategie helemaal besproken. "Oké, dus dan zijn we in 3 groepen?" vraagt Ashley voor de zekerheid. "Ja, Reese, Svea en Isla is een groep, Katelyn, Ava en Christina is een groep en jij en ik zijn een groep." zeg ik. "Iedereen snapt ook wat we gaan doen?" vraag ik daarna. Iedereen knikt. "Oké, op 3 roepen we 'Who run the world? Girls." zegt Isla. "1...2...3." telt ze af. "WHO RUN THE WORLD? GIRLS! roepen we.Ik zie 3 personen van het rode team. Ik wenk Ashley. Ik wijs naar de 3 personen. We kijken elkaar even aan en knikken. Zij gaat linksom en ik rechtsom. Ik moet zo stil mogelijk en zo snel mogelijk over obstakels om bij de 3 personen te komen. Ashley staat al klaar. Als ik ook klaar ben, schieten we op de 3 personen. "Wat? Waar kwam dat vandaan?" vraagt Logan. Ik houd me lach in. Ze kijken om zich heen. "Ik heb geen idee, maar laten we verder gaan, we moeten Emily en Ashley vinden, zij zijn het beste." zegt Corbyn. "Komt door jou, je speelt te veel schiet games met ze." zegt Zach. "Ja nou sorry hoor." zegt Corbyn lachend. Zodra hun vest weer rood licht geeft, beginnen we weer te schieten. Het alarm gaat. De tijd is om. De lichten gaan aan en onze vesten geven geen licht meer. Ashley en ik staan op en lopen naar de jongens toe.
"Das pech, tijd weg." zeg ik kinderachtig en steek mijn tong uit naar ze. Ik sla mijn arm om Ashley haar schouder en zo gaan we terug naar waar we begonnen. Iedereen is er al, wij vijven waren de laatste. We kijken naar het scorebord. "Ha! Gewonnen met meer dan 20 punten verschil!" roept Christina blij. "Heeft u ook de scores van wie individueel de beste waren?" vraagt Ashley beleefd aan de man. Hij knikt en laat die scores zien.
Die scores:
Meiden Jongens
1. Emily - 156 punten 1. Corbyn - 150 punten
2. Ashley - 153 punten 2. Zach - 145 punten
3. Christina - 142 punten 3. Logan - 140 punten
4. Ava - 109 punten 4. Ryan - 120 punten
5. Isla - 89 punten 5. Daniel - 110 punten
6. Svea - 88 punten 6. Christian - 100 punten
7. Reese - 87 punten 7. Zebulon - 90 punten
8. Katelyn - 56 punten 8. ??????? - ??? punten
Totaal: 880 punten Totaal: 855 punten"Laten we naar de anderen gaan en dan kunnen we naar het restaurant." zegt Ashley. Ze lopen allemaal richting het karten om de rest te halen. Ik maak nog snel een foto van deze scores, zodra ik Corbyn hier lang mee kan irriteren en loop dan snel achter de groep aan.
JE LEEST
Our Boyfriends ft. Why Don't We
FanfictionHet vervolg op Our brothers ft. Why Don't We. Hoe gaat het nu verder tussen Emily en Zach en wat gaat er gebeuren tussen Daniel en Emma? Hoe gaan ze het Jack vertellen over het kind? Hoe zal de rest reageren? Je komt hier te weten als je het boek le...