69

312 17 0
                                    

POV Emily
Ik open me ogen weer. Ik weet niet hoe ik net in slaap viel, want ik was niet moe, maar oké, mijn lichaam heeft dus een eigen wil. "Ow hey, ben je ook weer wakker?" vraagt Daniel lief aan me. Ik zie aan hem dat hij gestresst is, snap ik ook wel.  "Ja, ik was niet eens moe, maar ja mijn lichaam blijkbaar wel." zeg ik lachend. "Ja, dat klinkt wel iets voor jou." zegt hij en hij steekt zijn tong naar me uit. Ik kijk om me heen. "Waar zijn de andere?" vraag ik. "Eten halen." zegt hij. Ik knik en we houden een gesprek over allerlei muziekinstrumenten.

Even later is de rest er weer en is Zach ook weer wakker. We eten menu's van de McDonalds en het is gewoon lekker, zoals altijd. Als we klaar zijn ruimen we het netjes op. Na een tijdje praten verveel ik me weer, dus begin ik steen-papier-schaar te doen met Corbyn en Jack. Ik word aangetikt door Daniel. Ik kijk hem vragend aan. Hij wijst naast me. Ik kijk die kant op en zie een dokter staan. "We hebben bloed nodig van bloedgroep B+, voor al verliezen we te veel bloed bij Emma." zegt hij. Ik kijk naar Corbyn en Jack, die nog druk bezig zijn met steen-papier-schaar. Zij hebben B+ en ik ook. Ik laat hun wel gewoon steen-papier-schaar doen. Ik kijk de dokter weer aan en sta op. "Ik ga wel." zeg ik. Hij knikt en loopt richting een kamer. Ik loop achter hem aan en zwaai naar de jongens voordat ik de kamer in ga.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu