48

367 15 0
                                    

POV Daniel

Ik loop met hangend hoofd naar binnen. Emma kijkt me aan en ziet dat ik met lege handen sta. "Waar is Katelyn?!" Roept ze paniekerig. Ik kijk naar Jack voor hulp. "Emma ik weet niet hoe ik je dit moet gaan vertellen....." ik zie dat haar ogen vol schieten met tranen. "Nee je gaat me niet vertellen dat ze overleden is....." zegt ze paniekerig. Ik schud mijn hoofd. "Katelyn heeft een paar hevige wonden op gelopen in het restaurant toen je Daniel naar achter duwde. Daniel is gevallen met Katelyn en er lag glas op de grond. Daniel heeft Katelyn zoveel mogelijk beschermd, Katelyn heeft een glasscherf in haar buik gekregen." Zegt Corbyn en kijkt naar Emma die met een betraand gezicht zit. "Waar is ze?" "Ze ligt op de intens of care." Zeg ik en zie dat Emma alleen maar flipt.

Ze springt uit bed en begint met rennen. "Emma wacht....!!" Roepen we haar na. Ze blijft rennen. Ik verlies haar uit mijn zicht en stop met rennen en zak op de grond neer en barst in tranen uit. Ik kan niet mijn kind verliezen en mijn vrouw.

POV Emma

Ik ren naar de intens of care. Zodra ik er ben loop ik gelijk naar Katelyn. "Kom op kleine vechter." Zeg ik zacht en ga naast haar zitten. Ik begin alleen maar meer te huilen. Ik wil haar gewoon vast houden en niet haar daar zien liggen aan slangen en draden. Ze ligt hier door mij. Ik voel een hand op me schouder en kijk op en zie dat het Keri is (Daniels moeder). Ze omhelst me. Ik barst alleen maar in meer tranen uit. "Ze ligt hier door mij." Zeg ik snikkend. "Luister eens goed schat, ze ligt hier niet door jou, niet door Daniel, ze ligt hier omdat er een of andere gek in het ronde aan het schieten was. Je deed het best voor je kind, als je dat niet had gedaan was ze misschien geraakt door een kogel. Het had erger gekund dan dit." Ik kijk haar aan en knik mijn hoofd en blijf huilen. Opeens voel ik me telefoon trillen en zie dat Daniel wat heeft gepost.

890,784 mensen vinden dit leuk@Seaveydaniel: My 2 fighters you 2 can do it❤️👨‍👩‍👧507,789 reacties@Corbynbesson: stay strong❤️JustxPanda: she looks so cute😍☺️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

890,784 mensen vinden dit leuk
@Seaveydaniel: My 2 fighters you 2 can do it❤️👨‍👩‍👧
507,789 reacties
@Corbynbesson: stay strong❤️
JustxPanda: she looks so cute😍☺️

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu