57

329 13 0
                                    

POV Corbyn
Er zijn inmiddels 2 dagen voorbij. Daniel heeft ons verteld wat er is gebeurd met Emma en we zijn nu met ze allen in Emma's kamer, in het ziekenhuis. Wat zou Emily nou doen? Ik pak in stilte mijn mobiel en bel me ouders. Ik verlaat de kamer en een verpleegster gaat een paar seconde de kamer in.
Telefoongesprek
"Hey schat."
"Hey mam, is het gezellig daar?"
"Ja, je vader en ik zijn gezellig oude filmpjes en foto's aan het bekijken van jou en Emily, hebben jij en Emily het ook gezellig?"
"Ja, uhmm ik moet gaan, ik ben in het ziekenhuis."
"Is er iets met jou of Emily?"
"Nee mam, er is iets met Emma, ik bel je later wel weer, doei."

Ik hang op en ga de kamer weer in. Ik loop naar Zach toe. "Ik weet iets over Emily." fluister ik in zijn oor. Hij kijkt me aan en glimlacht een beetje. "Uhmm jongens, wij hebben informatie over Emily, dus wij gaan even weg." zegt Zach en staat op. Iedereen mompelt een 'succes' of een 'is goed.'

POV Zach
"Die letters vormen ONTVOERD." zegt Corbyn als we de brief nog eens lezen. "Wacht volgens mij kreeg ik net een melding dat haar locatie op Snapchat is veranderd." zeg ik en pak snel me mobiel. Ik open snel mijn mobiel en kijk op de kaart van Snapchat. "Ze is in Kansas City." zegt Corbyn. "Wat gaan we nu doen?" vraag ik. "Laten we morgen in de ochtend gaan, want we kunnen niet zomaar weg zijn, we vertellen het straks aan de anderen. En alleen wij gaan, niemand anders gaat mee." zegt hij. Ik knik en we beginnen met echt verzinnen hoe we dit aan gaan pakken.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu