32

411 15 1
                                    

POV Emma

"Hey ladies ik mag mijn boeket weg gooien!!" Roep ik vrolijk en iedereen komt staan van de meiden. "We weten de regels?" Vraag ik. "Als je hem vangt dan ben jij de eerst volgende die trouwt!" Roept Christina. Ik knik en draai me om. "Iedereen klaar?" "Jaaaa." Ik gooi mijn bruidsboeket en draai me om. "Hahahaha lekker Emily. Zach wanneer ga je haar ten huwelijk vragen?" En draai me lachend om naar Zach. "Dat zien jullie vanzelf wel." En geeft Emily een knipoog.

Opeens komt Emily met nog een taart naar binnen lopen. "Waar is die voor?" Vraag ik nieuwsgierig. "Ik heb het geslacht gekregen en ik zei dat ik dan iets zou regelen zodat jullie het wisten als surprise. Vandaag is een mooie dag dus mag je vandaag eindelijk weten wat het geslacht is" "Aawh dat is zo lief." Ik geef haar een knuffel en haal Daniel even. "Dames en heren we willen graag jullie aandacht! Emma en Daniel snijden zo de taart aan en dan weten we het geslacht." Roept Emily door de Microfoon. Iedereen draait zich om naar ons. "Daniel, Emma snij de taart maar aan." Ik en Daniel doen het zelfde als bij de bruidstaart. Zodra we het punt eruit halen kijken ik en Daniel elkaar super blij aan. "En wat is het? Wij willen het ook weten." Roept Emily dan. "Het is een meisje." Zeggen we tegelijkertijd. "Gefeliciteerd." Roept iedereen.

Het feest begint nu meer te lopen en Emily komt met twee glazen wijn aanlopen. "Alsjeblieft mevrouw Seavey." En ze overhandigt mij het glas. "Haha Thanks maar over twee maanden pas." En geef het glas aan me moeder. "Ooo ja sorry." Zegt ze lachend. "Geeft niks." Ik loop naar Daniel en geef hem een kus op zijn wang. "Hey jij ook weer?" "Ja tuurlijk." Zeg ik lachend en ga naast hem staan. We voeren een gesprek met Tyler en Chris. Opeens wordt Daniel geroepen door de jongens en loopt naar ze toe. Hij knikt en gaat dan naar de Dj. De muziek stopt en de jongens beginnen met het spelen van hun eerste nummer. Emily komt naast me staan en glimlacht. "Dit is waar het allemaal begon." Ik knik.

De jongens komen naar ons toe lopen en glimlachen breed. "Hier begon het toch mee." Lacht Daniel dan. "Ja sukkeltje daar begon het mee." Zeg ik lachend. Emily is een beetje dronken wat niet vaak voorkomt en het is geweldig. Ze leunt tegen Zach aan en zeurt om iets waardoor Zach begint te glimlachen en te blozen. Ik kijk Daniel aan en begin te lachen omdat we waarschijnlijk hetzelfde denken. "Hey Emily doe het wel veilig!" Roep ik naar haar waardoor ze opeens nuchter is ofzo. "Wat ooo hell no!!" Roept ze. "Kom op we weten allemaal dat je het al met Zach hebt gedaan." En ik begin te lachen door Daniel. "Wat helemaal niet." Zegt Zach sarcastisch. "Juist wat waren die kreunen van laatst?" Begint Jonah dan. Emily duikt weg in Zachs nek en Zach draait weg van ons. "We wisten het!!" Roepen Jonah en Jack dan.

"Wat wisten jullie?" Vraagt Corbyn die er bij komt staan. "Ooo dat Emily en Zach debielen zijn." Zeg ik. "Ja maar dat is geen nieuws." Zegt Corbyn. "HEY DAT IS NIET WAAAR!!" Roept Emily. We beginnen te lachen. Het feest begint langzaam af te lopen. De meeste mensen zijn al naar huis behalve Daniels ouders en mijn ouders. "Hey Emma en Daniel we zien jullie over twee maanden weer, hou ons op de hoogde en we houden van jullie." Met die woorden nemen mijn ouders afscheid en stappen in de auto. "Daniel let goed op je vrouw en we zien jullie over twee maanden wanneer de kleine prinses er is." Daniels ouders vertrekken ook en wij stappen in de auto samen met Emily en Zach. Ik stap achter het stuur en breng hun naar huis. Ik en Daniel rijden door naar het hotel en vertrekken morgen naar Parijs voor ons huwelijk reis.

Our Boyfriends ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu