POV Emily
Ik loop naar binnen en even later komt Emma ook naar binnen. "Gaat het echt wel? Je ziet er een beetje wittjes uit." zeg ik. "Ja het gaat wel, natuurlijk kan het beter, want ik maak me gewoon zorgen, maar het gaat verder wel en ja ik moet gewoon wat meer in de zon zitten." zegt ze eerlijk. "Ow dat bedoelde ik niet met wittjes, ik bedoelde het als in ik-voel-me-niet-lekker-bleek." zeg ik. "Dozzel, dat snap ik ook nog wel hé." zegt ze lachend. "Maar al is er iets dan moet je het gewoon zeggen hoor, je hoeft je niet sterk te houden voor ons en ik ben er voor je al wil je praten." zeg ik. Ze knikt glimlachend een geeft me een stevige knuffel."AAHHHH!" roept Tatum ineens. Gelijk ren ik naar buiten. "Wat is er aan de hand?" vraag ik bezorgd. Jonah wijst lachend naar het zwembad. Ik kijk naar het zwembad en zie dat Tatum er in zit. "Gelukkig had ik me bikini aan." zegt ze een beetje mopperend. Ik kijk om me voor Emma en zie haar in de schaduw, bij de meiden en Katelyn zitten. Ik moet spontaan glimlachen.
Uit het niets heb ik iemands handen voor me ogen. Sowieso dat het Zach is. "Wie ben ik?" vraagt hij met een hoge stem. "Babe, wat was dat?" vraag ik lachend. Hij haalt zijn handen voor mijn ogen en ik draai me om. Hij bekijkt mijn hoodie die ik aan heb. "Leuke hoodie, babe." zegt hij lachend. De hoodie komt tot net over me billen, maar ik heb wel nog een kort broekje aan, maar die zie je bijna niet. "Ja hé, daarom heb ik hem even van je gejat." zeg ik en geef hem een kusje. "Awwww, couple goals!" roept Corbyn. "I know right." zeg ik en doe een hairflip. "Wat sexy zeg." zegt Corbyn sarcastisch en hij draait zich weer om, om verder te praten met Jack. Ik laat Zach los en ren op hem af. Ik spring op zijn rug en Corbyn begint als een gek met mij op zijn rug rond te rennen. Iedereen lacht. We vallen op de grond. Ik rol van hem af en samen schateren we het uit. "Heb je pijn?" vragen we tegelijkertijd aan elkaar. We kijken elkaar en schudden ons hoofd op hetzelfde moment, waardoor we weer in de lach schieten.
JE LEEST
Our Boyfriends ft. Why Don't We
FanfictionHet vervolg op Our brothers ft. Why Don't We. Hoe gaat het nu verder tussen Emily en Zach en wat gaat er gebeuren tussen Daniel en Emma? Hoe gaan ze het Jack vertellen over het kind? Hoe zal de rest reageren? Je komt hier te weten als je het boek le...