POV Emily
"Dus heb je al een pak en trouwringen?" vraag ik aan Daniel. We lopen samen in de stad, omdat Daniel me nodig had voor een pak en verlovingsringen. Hij wilt Emma vragen om te trouwen, maar dat is pas over een maand of zoiets. Hij heeft me gevraagd of ik hem wou helpen met alles organiseren, tuurlijk zei ik dat ik hem zou helpen."Een pak heb ik al." zegt hij en hij trekt me ineens een winkel in. Een juwelier. We beginnen een beetje te kijken naar een paar ringen. "Kan ik jullie helpen?" vraagt de vrouw achter de balie. Gelijk kijkt Daniel mij aan. "Ja, we zoeken verlovingsringen en trouwringen." zeg ik. "Ow volg mij maar even, die liggen namelijk achter." zegt ze en ze loopt naar de achterkant van de winkel."Dus jullie gaan trouwen?" vraagt ze wanneer we al een tijdje aan het kijken zijn naar verlovingsringen en trouwringen. "Nee, nee, hij en mijn beste vriendin." zeg ik. "Ow." zegt ze. Na nog een lange tijd, heeft Daniel eindelijk 2 trouwringen en verlovingsringen uitgekozen. Hij koopt ze. De vrouw stopt ze in een tas en geeft hem dan weer aan Daniel. Daniel doet hem in mijn rugzak en we lopen de winkel uit. "Heb je ook al van die nette schoenen?" vraag ik als we voor een schoenenwinkel staan met alleen maar die nette schoenen. "Ja." zegt hij grinnikend, omdat ik de naam niet weet van hoe de schoenen echt heten. Ik grinnik zelf ook even en dan lopen we verder. "Ow, we moesten nog hondenvoer halen, want het was bijna op." zeg ik en trek Daniel mee naar een dierenwinkel. Ik koop een paar zakken en wat hondensnoepjes en speeltjes en dan gaan we weer richting huis.
Hij zet me bij de stoep af en parkeert de auto op de oprit. Ik loop alvast naar de deur en wacht op hem, aangezien ik de deur niet kan openen, want ik draag de spullen, natuurlijk wel in een tas, anders zou alles vallen. Hij komt aan lopen en doet de deur gelijk open. Ik loop naar binnen en loop gelijk naar de voorraadkast, want daar liggen ook de andere dingen van Aaron.
"Wat moesten jullie ophalen?" vraagt Emma nieuwsgierig aan ons, als Daniel en ik de woonkamer in lopen. "Spullen voor Aaron, voornamelijk hondenvoer." zegt Daniel. "Ey yo Besson en Seavey, ik heb nog pancakes voor jullie.!" roept Jonah vanuit de keuken. "PANCAKES!" roep ik blij en ren naar de keuken. "Jonah, deze pancakes zijn goddelijk." zeg ik. "psst, dus jij bewaart ze in je kluis." vraagt Daniel fluisterend aan me. Ik knik. "Waarom heb je eigenlijk een kluis?" vraagt hij dan nog steeds fluisterend. "Hij is niet groot en geen idee." zeg ik fluisterend terug. Hij knikt lachend en staat op en loopt de keuken uit. Ik haal me schouders op en eet verder. Jonah komt tegenover mij staan en begint een gesprek met mij.
JE LEEST
Our Boyfriends ft. Why Don't We
FanfictionHet vervolg op Our brothers ft. Why Don't We. Hoe gaat het nu verder tussen Emily en Zach en wat gaat er gebeuren tussen Daniel en Emma? Hoe gaan ze het Jack vertellen over het kind? Hoe zal de rest reageren? Je komt hier te weten als je het boek le...